Alla inlägg under oktober 2010

Av sarahw - 10 oktober 2010 20:51

Slappade ca en kvart i soffan med grabbarna när jag kom hem från jobbet.

Det räckte för att samla ny energi och efter middagen

 var jag redo för veckans favoritpass på TC.


Efter träningen var vi på kalas till Agnes & Jesper som fyller år idag    .

Skulle behöva vika in en del tvätt, men det orkar jag faktiskt inte idag.

Nu tror jag minsann att hela familjen ska krypa ner under täcket.

Natti natti!

Av sarahw - 10 oktober 2010 09:53

Förutom allt jobb jag sysslat med den senaste tiden,

så har jag tränat 3 pass denna vecka  .

Det var meningen att jag skulle avverka det 4:e idag,

 men jag känner att jag har lite huvudvärk.

 Andreas är förkyld och albin har börjat hosta.

Hoppas verkligen inte att vi inte blir sjuk nu!!! 


I fredags var vi på Grease i Luleå.

Mycket trevligt! Vi fick oss dessutom en supergod middag i Råneå före  .

  


Igår var jag på tjejmiddag hos Ulle.

Lika trevligt det!

9 tjejer totalt, varav 8 som frossade på 1kg löjrom och bakade potatisar.


Strax blir det jobb igen och sen tror jag det blir vila resten av kvällen.


Av sarahw - 7 oktober 2010 12:11

Det känns som att jag gör rätt för min ledighet.

Snart åker vi!

  

http://www.azur.travel/hotel/11/Citadel%20Azur#

Av sarahw - 5 oktober 2010 19:53

Bokföringen har löpt på bra och strax är jag färdig med både AP & Biovärmes moms för denna månad.

Ett Pump-pass avverkades på lunchen och sen blev det lek med go-pojken.

Andreas fixade middag och jag har nyss kommit hem från en promenad i blåsten. 

Såå härligt med friskluft!

Nu blir det ett sista jobb-ryck innan Desperate.

  

Vi blickar framåt!


Av sarahw - 3 oktober 2010 12:47

Fixat, klart & betalt!

Tack vare bra detektivarbete och lite extra hjälp av min snälla sambo.

  

  

Av sarahw - 2 oktober 2010 13:21

Sitter här och söker febrilt efter en lösning..

Jag vill, jag vill, jag vill!

Albin bygger pussel och snart ska han iväg på kalas.

Jag har en plan på att jobba när jag får en stund för mej själv,

 så jag ligger bra till  ifall att.

  

Av sarahw - 1 oktober 2010 23:26

Ibland blir man verkligen besviken.

När det känts så bra, så omöjligt att misslyckas.

Då händer det..

Man ser målsnöret, men hinner inte fram!


Kanske en aning överdrivet i just det här fallet, men känslan finns där.

Jag har iaf turen att ha en god vän som bjudit på middag och Idolmys!

Tack!

(Obs! Uttalas med finsk brytning  )  

Av sarahw - 1 oktober 2010 09:13

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards