Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av sarahw - 24 oktober 2010 20:11

Jobb, middag och träning.

Mer än så fick inte plats på denna dag.

Guud vad skönt det var att känna sej redo för ett träningspass.

Fast jag tog det ganska lugnt, för säkerhets skull.


Har just läst en saga för lillen medan min sambo är i bastun.

Snart blir det att sova film.

Känner mej extra trött ikväll.

  





Av sarahw - 24 oktober 2010 11:21

Nu har vi två resor innestående.

Första resan skulle vi åka till Thailand. Vi hade bokat in ett alldeles nytt Spa hotell på stranden i Khao Lak. Men så några veckor innan avresa kom Tsunamin...

Pengarna vi fick tillbaka för resan satt vi in på ett resekonto.

Desamma gjorde vi med pengarna vi fick tillbaka från Egyptenresan.

Det innebär alltså att vi har en bra slant på det kontot.

Eftersom det är stört omöjligt för Andreas att ta ledigt nu,

så kan vi inte fara någonstans förrän tidigast i Januari.

Satt och tittade var man kan tänkas åka då?

Hittade fin-fina bilder från Maldiverna.

Lyckades fånga Andreas intresse då han tyckte det såg superfint ut!

Tills vi såg på priset: 102400kr, för 3-pers  .

Fast då ingick ju faktiskt frukost  .

Helt plötsligt tyckte han det verkade himmelens bra att vänta till våren

och bara åka till Medelhavet.

Ha ha ha!


Känns iaf som att jag skulle vilja ha det där lilla extra på nästa resa,

 så jag kan få Andreas lite mer ressugen.

Alla resor jag åkt på med honom har varit lite halvdana.

Tunisien, Kanarieöarna och Spanien*2.

På dessa har vi mest upplevt halvtaskigt väder, sjukdomar

 och halvskabbiga hotell.

  

Ska spana vidare och se om jag kan hitta någon bra resa till ett rimligare pris!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards