Alla inlägg under juni 2009

Av sarahw - 30 juni 2009 23:19

Ännu en varm & solig sommardag har passerat! Har gått riktigt bra att jobba idag, tack vare systeryster:-) Alltid roligt att ha någon att jyra med! Sen har jag ätit en god middag hos grannen, umgåtts med min son och varit på en joggingtur. Sitter här nyduschad och väntar på att Andreas ska servera mej lite jordgubbar:-) Sen blir det natti natti i ett härligt svalt sovrum utan mygg!

Av sarahw - 28 juni 2009 18:12

26 grader varmt både inne och ute vaknade jag lätt illamående. Mest för värmen och sömnbristens skull (sov knappt något alls pga alla mygg i sovrummet).

Tog årets första bad! Inte dåligt för att vara badkruka nr 2 (Andres som är nr 1 har ännu inte doppat sej).

Åt en god frukost/lunch och efter det kände jag mej i toppform igen. Sen har vi inte gjort alltför mycke...En liten tur med DC:n bara;-). Ligger ännu i dettta nu ute i solen och latar mej. Nä nu ska jag bita ihop och ta mej en dusch och fara på Bio.

Av sarahw - 28 juni 2009 17:43

Blev inte så mycke till Beachparty eftersom det var så himla mycke mygg ute:-( Men det vart lika bra för det!

Edvin fick oxå vara med ett litet tag.

Stämningen var på topp!

Våran ständige Festfixare Sam hade än en gång hade styrt upp en superskiva. En bra mix med bla. Coco Jumbo, Eh eh, Macarena. Men kvällens låt var helt klart In the summertime.

Dagens sista bild togs ca 03.30. Simon behövde svalka ner sej:-)

Tack alla underbara vänner för ännu en lyckad fest!

Av sarahw - 28 juni 2009 17:32

Jobbade halva dagen och var på stan efter det. Inget att hurra för tycker jag..

Med undantag för TC uppvisningen;-)


Av sarahw - 26 juni 2009 22:01

Vilket väder har det har varit idag! Trots att jag helst hade spenderat den på stranden har det gått ganska bra att jobba. Åt en Kina lunch med sambon & Simon och toppade det med en mjukglass. Känner nästan av det än. Äckligt mätt blev jag!


Har målat en del under min ledighet och nu börjar bron se ganska färdig ut. Har planterat lite blommor oxå:-)

Av sarahw - 24 juni 2009 08:41

Morgonens samtal med min son:

Albin- Vet du varför jag pillar i ditt hår?

Jag- Näe?

Albin- Det gör jag bara för att jag älskar dej!


Åh lill pojken min, inte kan jag vara arg på honom nu. Trots att han pillade i en tapetskarv i sitt sovrum igår kväll när han inte kunde somna:-(.


Av sarahw - 23 juni 2009 23:18

 

Rabarber från Sangis, lax från Baskeri och tunnbröd från Lantjärv. Kan de bli mer ekologiskt?!  Idag har jag även kokat rabarbersaft. Fantasktiskt gott!



Av sarahw - 20 juni 2009 22:35

Gårdags kvällen:- ) Denna bild är tagen vid  21 tiden..


Idag har vi haft fullt upp igen. Tvättning och snabbstädning hemma och städning på Grillen ( inte ofta det är stängt, så vi var tvungen att passa på).

Avslutade denna dag med kladdkaka och besök av goda vänner.

 

Ulle &

Kicki.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards