Alla inlägg under oktober 2008

Av sarahw - 19 oktober 2008 12:11

Känner mej lite irriterad:-( Fast det har iofs blivit bättre idag efter träningen och så är det ju faktiskt soligt!

Fredag kväll var trevlig med Fajitas, goda vänner och Idol. Lördagen började med tristess. Skickade iväg Andreas till Haparanda och Albin gnällde heela dagen att han ville åka på en leksaksaffär, medan jag försökte fortsätta med sorteringen av mina bilder. Såg för övrigt på bilder från midsommaren-08. Man fick ha mössa på sej i slutet av juni!! Usch, då blir man inte gladare precis:-(  Är sjukt sugen på sol & värme...

Nåväl, man får göra det bästa av situationen och bita ihop. Har bestämt mej för att i vinter ska det rensas. Ska slänga allt onödigt och få ordning och reda. Inga onödiga prylar ska köpas och alla överblivna pengar ska gå till upplevelser.

Är just nu ensam på torpet och njuter av ensamheten:-)

Albin kräktes på fredag när jag lämnade honom på jobbet. Typiskt! Just den dagen som jag verkligen ville jobba när vi hade signering. Men som tur var hände inget mer. (Han var väldigt pigg och ville gladeligen stanna på dagis) Men vi åkte såklart hem och tillbringade större delen av dagen i soffan. Jag med mina foton och Albin framför sin favoritfilm: Bilar. Det var kanske därför han ville åka bort hela lördagen?!

Idag blir det middag i Ryssbält innan nästa träningspass ikväll.

Funderar även på utstyrseln till Halloween. Vi ska vara på bowlingen och utklädning är obligatorisk..

Av sarahw - 14 oktober 2008 22:58

Sitter här med min tekopp och funderar över livet.. Kommer fram till att jag skulle behöva en Nanny:-) Eftersom jag är ensam på torpet på veckorna och nu när jag verkligen kommit igång med arbetet på min toppform! I söndags fick jag dessutom med min gode vän och kollega Emilia på stepmix och hoppas att hon snart ska bli lika biten av TC hon oxå;-) Igår följde jag med henne på kvällssim på badhuset. Det var mysigt med simning i mörkret och myspys i bubbelpooen efteråt (TIPS!) och sen en bastu efter det..

SÅÅ kan det tänkas finnas en Nanny som vill leka med våran underbart charmiga pojke?! Idag när vi var på väg till moster Bella (Inte Gabri numer, bara jag som kallar henne det) och hennes sambos son Elias. Frågade Albin om Elias är hans lillasyster? Efter mitt nekande svar sa han- Snart ska jag få en lillebror?! Sen var vi förbi till lilla kusin Leo med en present på hemvägen, sa Albin- Han är så söt, jag vill ha en sån. Väldigt gulligt:-D Men det biter inte på mamma:-) Är fortfarande väldigt nöjd med en.

Har för övrigt haft en väldigt mysig dag med systeryster och Elias. Med bus på Leos lekland och så drömde vi oss tillbaka till -04 med favoritskivan och prat om TYL:en,(min första och enda bil) saknar den fortfarande...Tänk vad man kan fästa sej vid saker!

En bild på våran charmknutte;-)


Natti Natti


Av sarahw - 6 oktober 2008 22:27

Sitter som vanligt och blickar tillbaka och minns sommaren som varit, med århundradets bästa 30-års fest: Stora sjöslaget på Vassholmen! Jag delar med mej med några ögonblickbilder av mina totalt 300st bilder under denna kväll (dom flesta är dock censurerade;-)

Av sarahw - 6 oktober 2008 22:02

5 udda/märkliga saker om mig själv


1. Jag har faktiskt dragit en springnota på pizzeria Palermo! märk väl, det var väl en si sådär 15år sen.

2. Jag är väldigt klumpig och har ofta extra kläder med mej på jobbet ifall "olyckan är framme".

3.Har pippi på " att göra listor", gillar att pricka av punkt efter punkt...

4.Är väldigt ekonomisk och gör en månadsbudget varje månad, som alltid går ihop:-D

5. Älskar att fotografera, framkalla och klistra in i album och sen titta tillbaka och minnas den gamla goda tiden...


Usch, det låter som att jag blivit gammal;-)

Av sarahw - 3 oktober 2008 23:53

Hur härligt är det inte med barn?! Och var får dom allt ifrån?

När Albin är riktigt sur på mej så säger han -Mamma, du är gammal!

Det låter så gulligt att man vill bara skratta.

Sen har vi sett Idol hela veckan. Plötsligt säger han- Jag tycker att flickan har fin frisyr! Väldigt oväntat uttalande av en riktig traktor kille;-)

Av sarahw - 1 oktober 2008 22:41

Enligt önskemål;-) måste jag nu lägga upp några bilder från Invigningen av Gallerian etapp 2 och efterföljande personalfest! Vi hade väldigt trevligt vårat Team "The Bookmakers" och vi blev formligen utkastade en timme efter stängning...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards