Alla inlägg under september 2013

Av sarahw - 28 september 2013 22:05

 

Av sarahw - 26 september 2013 10:45

Jag har äntligen tagit mej i kragen och beställt en del av bloggen i bokform. Ca:300 sidor rymdes i en spiralbunden A5 bok- Allt till priset av drygt 500:-. Jag hade hellre haft den i A:4 sorlek och lite tjockare blad, men spiralbindningen gillar jag skarpt. I det stora hela är jag nöjd och nu måste jag fortsätta att redigera bort alla smajlisar för att kunna skicka resten av bloggen på tryck.  

 

   

 

Av sarahw - 26 september 2013 10:28

Men nu är gumman på bättringsvägen. Vi har mest myst, pusslat och plockat. Våran trollunge gillar att "jäpa Mamma" och det är man ju tacksam för;-).

Just nu sitter hon och ser på barnvisor och jag försöker få ordning på mina foton som vanligt...

Tänk att man aldrig kommer ikapp.

 


Av sarahw - 26 september 2013 09:47

Förra året blev Andreas sugen på att börja motionsköra cross:

http://sarahw.bloggplatsen.se/2012/04/27/7819797-30-ars-kris/

Såklart kunde han inte hålla sej från att börja tävla igen och hips vips var han anmäld till Motionsklassen i Nordcupen. Första tävlingen i Boden vann han alla heat, men desvärre bröt han ett ben i handen på en träning kort därefter.8 veckor vila, nån enstaka träning och sen var det dax för nästa tävling i Piteå, där placeingen blev en slutkörd 4:a;-) 

                   

Av sarahw - 24 september 2013 19:34

Hittade igen våran Muck-katalog och jag tycker att våran bild var rätt kul då vi i klassen gissade vad varje elev skulle bli när dom blev stora.

 

Sekreterare: Sarah Wiklund i famnen på chefen;-). Mitt i prick!

 


Av sarahw - 24 september 2013 18:08

Vilken tur att vi har en sjuåring här hemma som kan visa oss den senaste musiken;-)

Ylvis-The Fox

Av sarahw - 23 september 2013 17:15

Idag är första dagen då jag tycker det är riktigt kallt. Både långkalsonger och mössa åkte på, då det inte var mer än några grader i morse. Men det känns ändå helt okej efter en sån otroligt fin sensommar.

 

Trots att jag föredrar sommar så är det riktigt fint med höstens alla färger.

Av sarahw - 6 september 2013 17:13

Medan Andreas var på operation i Sunderbyn passade jag på att besöka Bob Olovsson i Haparanda för att ta ateljefoton;-)

Anledningen var ett gammalt Vad som jag och min sambo haft sen ett par år tillbaka när jag var höggravid och han var skeptisk till att jag någonsin skulle få på mej min gamla jeansoverall...  

 

                   


                  

10 år äldre, 2 barn rikare men med samma matchvikt.

Lyckas jag få på mej samma overall vid 45 ska jag ta mej tusan "deala" till mej en Karibienresa;-) 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards