Alla inlägg under maj 2011

Av sarahw - 25 maj 2011 22:21

Hade tänkt ta tag i att märka mina framkallade foton med datum.

Men jag har helt enkelt inte lust med det just nu.

Hamnade på "Tuben".

Den senaste tiden har jag knappt lyssnat på musik alls

 (förutom på radion i bilen).

Tror det beror på att jag blir så himla sugen på att träna när jag gör det..

Så jag har nog omedvetet undvikit att utsätta mej för det.



Av denna låt får jag faktiskt ett sug i partytarmen 

(som jag inte trodde existerade längre ).

Måste säga att tjejen har bra smak.

Nästan så jag skulle kunna tänka mej en sån där "onepiece"  som hon har.

(Dock kanske inte just nu  )

Dessutom åker hon en riktigt schysst kärra  .


Nå, nu blev det mycke svammel.

Ska återgå till verkligheten och krypa ner med mina två barn under täcket.

Av sarahw - 24 maj 2011 19:27

Fyra veckor sen senaste maguppdateringen.

Tiden går verkligen fort.

Idag har jag varit på ett extra Ultraljud och allt såg bara bra ut!

Annars har det inte hänt något speciellt sen sist.

Vikten har ökat ett par kilo till och måtten ett par cm och

jag mår fortfarande hyfsat bra.

  Som ni ser så växer både magen och jag  .


Av sarahw - 21 maj 2011 22:42

Är otroligt glad att jag kom till skott och bokade flygbiljetter så fort jag kom på att det vore roligt att åka på besök till Natta & Erik.

Känns som att det lär dröja ett tag till nästa gång  ..


   Först var vi på Junibacken.

 Både Albin & Natta hade varit där förut, men det var mitt första besök.

 Jag tyckte det var väldigt mysigt och helt klart sevärt.


         

Sen begav vi oss till Polismuseet. Där blev jag verkligen positivt överraskad att det var så barnvänligt. Trodde det var ett "vuxenmuseum".


Vi var oxå på ett litet äventyrsbad och på flera shoppingturer.

     



             


Självklart hann vi med att busa en massa och äta både jordgubbar och glass.

Av sarahw - 21 maj 2011 20:00

På cykeltur

 
Av sarahw - 19 maj 2011 09:42

5-års killen!

Av sarahw - 18 maj 2011 08:29

Just nu är vi i Stora staden och myser på med Moster Natta.

Men den uppdateringen tar jag när vi kommer hem!


Tänkte bara snabbt lägga upp några foton från i helgen.

  Erika var hemma på besök.

         

       Så Albin fick proffshjälp att fixa en fiskdamm! 


Av sarahw - 13 maj 2011 22:40

Sitter här och kollar på gamla inlägg i min blogg och hittade denna underbara låt.

Lika bra nu som då!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards