Alla inlägg under maj 2007

Av sarahw - 17 maj 2007 21:30

... Andra dagen på Mallis var helt Ok. Vi promenerade och utforskade området. Värdet var härligt varmt, men inte för svettigt. Tredje dagen gick vi in till Alcudia "stad" och besökte en marknad i gamla stan. På kvällen mådde jag lite illa och gick och sova tidigt. Nästa morgon mådde jag bättre och vi gick ut som vanligt, men höll oss i närheten av hotellet. Plötsligt kräks Albin ner hela sej och vagnen. Vi åker upp på rummet och börjar tvätta av honom. Han verkar ändå pigg. Just när han var duschad och klar kräks han mer i sin säng. Jag börjar må illa igen och lägger mej i soffan..Albin leker och somnar sen som vanligt på kvällen och Andreas var på ett Sibylla välkomstmöte. Jag kräkdes 4 gånger den kvällen:-(

Albin har handlat!

Vy över Alcudia!

Jag mår pyton!

Av sarahw - 16 maj 2007 21:56

Började bra med flygresan till Stockholm. Det gick jättebra med Albin på flyget. Var ut och åt gott och slappade på Sky City hotellet. Sen kom första missödet. Andreas steg upp i ottan och skulle checka in våra väskor. Då han stått i den långa kön så säger dom att hela familjen måste närvara (måste vara ett tecken på vi reser för sällan när vi inte visste det). Jag åt den himmelska frukosten dom hade på hotellet och Albin sov.. Vi fick lite brådis och Andreas hann inte alls få sej nå frukost. Snabbade oss dit och sen var det lång kö till säkerhetskontrollen. Kom till gaten och det var dax att gå ombord. Albin sov halva flygresan och sen fick vi muta i honom en massa gott så han skulle sitta still. För han har ganska så mycke spring i bena. Landade enligt tidtabell och åkte buss i ca en timme. Albin passade på att vila lite till. Hotellet (nuevas palmeras) var helt ok. Bytte om och begav oss till hamnen för att äta middag.. Så avslutar jag idag några bilder från början av våran resa: Första drinken, Albin goes Crazy och slocknar slutligen..

Av sarahw - 13 maj 2007 18:53

Nu är vi hemma igen:-) Har haft det både bra och dåligt..Kommer med en uppdatering snart. Men nu måste jag ta och ta tag i en hel del tvätt:-( Är iaf väldigt skönt att vara hemma!!

Av sarahw - 4 maj 2007 10:38

Snart åker vi till Sthlm och slappar på hotellet..I morgon kl 7 åker vi mot Mallorca. Har nu nästan packat färdigt:-)

Tänk att äntligen få byta ut vinterkläderna mot shorts!

 Hej svejs!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards