Alla inlägg den 18 oktober 2010

???

Av sarahw - 18 oktober 2010 21:29

I går mätte jag omkretsen på magen, för att ha verklig fakta att jämföra med.

I morse hade mitt midjemått minskat med hela 7cm  .

Nyss då jag mätte, var måttet ungefär som igår kväll.

Har det kanske göra med att jag är för mycke igång?

Igår var vi en sväng till Säivisnäs, men där satt jag ju bara..

Sen bakade jag och Albin muffins, det räknar jag inte heller som en vidare fysisk aktivitet..

Visserligen dammsög jag nedervåningen. Det var kanske inte den bästa rörelsen?

Sen var jag bara "tvungen" att packa upp resväskan, eftersom ju friskare jag blir desto mer "stör" den mitt norra öga när jag ligger där i sängen.


Idag har vi varit till Happis på Leklandet för att Albin skulle få springa av sej!

Där satt jag i stort sett helt still i en timme.

Sen var vi på ett par affärer och kollade.

Hem och vila och resten av dagen har jag bara gått mellan stol och soffa.

Men ändå är magen supersvullen?!


I morgon ska Albin på "Vattis" och jag ska jobba hemma på kontoret.

Då får vi se om det blir någon skillnad, ska verkligen se till att inte röra mej något i onödan.


Nu till sängen och ännu ett avsnitt av Grey´s Anatomy!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards