Alla inlägg under juni 2013

Av sarahw - 28 juni 2013 19:54

 

Såå här glada är vi över våran stundande ledighet! Hoppas bara att den härliga ryssvärmen kommer tillbaka snart.

 

Av sarahw - 28 juni 2013 19:47

I vanlig ordning spederade vi midsommarafton i Familjens stuga i Påläng.Trots ett något kylslaget väder så hade vi det väldigt mysigt med alla nära och kära som var hemma.Vi åt en massa god fisk, slappade och badade både tunna och bastu .Till allas förvåning så skrällde jag till och tog mej några värmande snapsar.

 

                                

                                    


Av sarahw - 14 juni 2013 21:09

Efter kvällens skattjakt hamnade jag och Albin framför varsin dator.

Mycket passande en sån här regning dag.

 

Albin spelar Realm of the mad god och så diggar vi till vi hans nya favvo-låtar. Bla. denna:

MACKLEMORE & RYAN LEWIS - THRIFT SHOP FEAT. WANZ

Eftersom vi känner oss extra glada och givmilda idag, så delar vi med oss av vårat Disco!

           

Av sarahw - 14 juni 2013 20:34

       

 

Det börjar vara ett antal år sen man upplevde studentens glada dagar;-).

Närmare bestämt 17 stycken!


Av sarahw - 10 juni 2013 23:44

Hur många gånger har jag inte tänkt ta tag i och lagra mina bilder hos en "molntjänst". Just nu ligger 121GB (ca:24 600 bilder) på en extern håddisk som kan krascha i princip när som helst.. Frågan är bara var man han lagra ett stort utrymme till en rimlig peng?

Här en kväll tömde jag en gammal telefon på en massa foton. Här är tre utvalda:

    

Tänk om alla dessa fina minnen skulle gå upp i rök!

 

   

    

Av sarahw - 10 juni 2013 22:14

Efter att ha medverkat på ett fullproppat Body Pump pass så är jag hög på endorfiner!

Nästan så jag hade tänkt be om att få köra passet en gång till;-)

Efter veckor av frånvaro (pga, en ömmande handled) så känner jag verkligen att det är Pumpen som ger mej det där lilla extra som jag behöver! Visserligen har jag hållt igång med spinning,Cardio Core och löpning, men ändå har några missklädsamma extragram kring midjan smugit sej på... Så nu är det hög tid att att återgå till gamla beprövade vanor.


Känner inspiration att sitta här hela natten, sååå var ska jag börja?

Vad händer i Sangis?

Massor som vanligt!

De senaste tre veckorna har jag mest varit ute i det härliga vädret och sökt mig till diverse utejobb för att kunna njuta varje sekund av den svenska sommaren. För man vet aldrig hur länge den varar..

Sommarens planering består av följande:

  • Måla vårat garage."Lilla" projektet;-)
  • Lasera altan.
  • Gjuta i stugan.
  • Åka till Legoland.
  • Mysa i Stockholm.
  • Besöka många Loppisar.
  • Äta massor med mjukglassar!
  • Träna ännu mera;-)
  • Plocka hjortron.

Jag hoppas sommaren blir lååång!

       

Med dottan & Gogubben!

Storgubben får oxå hänga med, även om han inte fastnar på bild;-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards