Alla inlägg under april 2007

Av sarahw - 21 april 2007 21:04

Så var denna helg snart slut.. Jag har inte alls mått bra dom här sista dagarna. Var i Haparanda på torsdag och fortsatte sen till Ryssbält. Lekte lite med Albin innan vi åkte och snurrade runt nåt varv. Började må illa och mådde allmänt pyton (Å nej jag är inte gravid denna gång heller;-)...Tänkte att det måste vara från leken, men så känslig brukar jag inte vara. Igår var det hyfsat. Bara matt och trött och idag har jag varit liggandes halva dagen. Yr och frossig. Men nu känns det bättre! Hoppas dock inte att det är något med balansen och att jag kommer att må skitilla på flyget till Mallorca. Får ladda upp med åksjuketabletter och diverse hjälpmedel. Nu har lill gubben just somnat så jag tror att jag snart ska gå och göra honom sällskap!

Av sarahw - 19 april 2007 09:52

Härligt att det fina vädret håller i sej. Ska nog ta oss en tur till Haparanda idag..

Vem blir inte glad av denna sötgubbe?!

Av sarahw - 17 april 2007 09:51

...dag för dag!

Nu är helgen över och det ser återigen ljusare ut.

Var på babysim igår och tillbringade sen större delen hos mormor och hjälpte till med städning. Hon har inte mått bra dom sista dagarna och jag är nu utan bil och kan inte bara åka dit och se hur hon har det. Det bidrog till en del av min ledsenhet i helgen...

Så det var skönt att ta sej dit igår och se att hon blivit piggare och se glädjen över att hon fick träffa Albin och samtidigt få lite hjälp.

Hoppas solen skiner hela dagen idag så man får sej någon solenergi:-) Sen ska jag ta tag i slipning och lasering av taket i sovrummet. Så man slipper leva i en byggarbetsplats hela livet.


Av sarahw - 15 april 2007 12:25

& ibland går det ner.

Haft en trist helg.. Tur jag har min lilla go gubbe

Som ska få illustrera hur jag känner det just nu...

Av sarahw - 13 april 2007 11:51

En helv vanlig dag.. Jag pockar bort & Albin plockar fram;-) Solen försvann, men vi ska snart gå på en prommis:-) Har tusen grejer på min att göra lista, men idag känner jag att det inte blir några stordåd...En bild från igår på våran klättergubbe.

Av sarahw - 11 april 2007 18:45

Måste ju lägga ut en bild på det bästa jag har!

Av sarahw - 11 april 2007 18:36

Idag är en tråkig dag..Min pärla är såld. Många fina minnen under dom här tre åren..Men nu får vi blicka framåt mot ny bil och utlandsresa. Ska deklarera via nätet nu så man kanske får skattepengarna lite tidigare:-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards