Alla inlägg under juni 2007

Av sarahw - 27 juni 2007 23:15

Det var ett tag sen sista uppdateringen.. Sommar´n är här och det är mycke som ska göras. Men en kort uppdatering hinner jag med...

Händer just nu: Målar köksinredningen hos mormor, Ska måla sista

varvet på huset, forskar i Stugtomt och så ska vi fara på  Albins kusindop i helgen. Dessutom har snickarn börjat med den efterlängtade altanen...

Var ut på Kalixdagen med brudarna.. Eller morsorna kanske vi heter numera;-) Några tejer med småbarn, några med bebisplaner och några med valpar.  Var kul men svinkallt! Midsommarafton var kanon med soligt väder i skärgården i goda vänners lag. Midsommardagen oxå i skärgåden och kvällen i stugan i Påläng. En mycket trevlig början med tristare slut. Men inte något ont som har något gott i sej: Sov två timmar den natten och var ute i solstolen kl.06,30 och hann njuta av den stekande solen hela söndagen och så är jag otroligt glad över min familj som jag har. VET att jag aldrig kommer att hamna i en sådan situation som blev under midsommarnatten.

Midsommar på Getskär

 Bastubad!

Vid Lägerelden

Albin och bästisen William

Av sarahw - 12 juni 2007 21:24

på semestern: Femte dagen mår jag ok, är trött och matt och ljuskänlig:-(Tar mej iaf ut en sväng vid hotellet. Albin verkar må toppen! Sjätte dagen prommar vi och jag börjar bli hungrig! Men tvärrr... Börjar jag må illa på kvällskvisten och kräks ett par gånger till. Börjar bli nervös att det ska hålla i sej och att jag inte skulle kunna åka hem. Men den sista dagen mår jag bra och vi försöker njuta av solen & värmen. Planet var tre timmar försenat och Albin hann sova en timme innan och ville inte alls vila sej inne i planet. Är inte alls lockad att åka till Thailand med honom nästa år.

Egentligen är det inte själva utlandsresan jag är ute efter.. Bara den härliga solen och värmen. Är så himla skönt att komma hem till fantastiska sverige. Hög standard, rent vatten, god mat (iofs hade dom god mat där men inte som hemma ändå) Tror vi får inrikta oss på Gotlandssemester nästa gång. Dessutom var det mesta (utom spriten och den drack man ju ändå inte) dyrare än i Sverige.Lägger ut några bilder från slutet av resan:

Mina gubbar sover skönt!

Gunga är kul!

För kallt tycker Albin

På väg hem

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards