Alla inlägg under december 2014

Av sarahw - 30 december 2014 00:01

Under konstruktion...

Av sarahw - 29 december 2014 23:48

Under konstruktion...

Av sarahw - 29 december 2014 23:22

Under konstruktion...

Av sarahw - 29 december 2014 23:22

Under konstruktion...

Av sarahw - 29 december 2014 23:21

Under konstruktion.

Av sarahw - 29 december 2014 23:20

Under konstruktion...

Av sarahw - 29 december 2014 23:05

Under konstruktion..

    



Av sarahw - 29 december 2014 22:40

Årsplanering 2014

Januari: Kommer mestadels bestå av jobb. Har mycket att stå i när jag haft julledigt så länge. SnickarMange ska bygga en platsbyggd bokhylla i hallen på ovanvåningen.

Check! Supernöjd. Har tom dokumenterat det på bloggen. 


Februari: Wiklunds ska få slipa golvet i vårat sovrum och så ska jag vitlasera det så det blir lika fint som hallgolvet. Vi ska även ta tag i och renovera våran lill-toa. 

Golvet är slipat med toan är fortfarande orenoverad. Men hur är det nu man brukar säga??.. Jo. just det. Gud skapade ingen brådska;-)


Mars:  Se Joe Labero med Albin i Kulturens hus. Bygga klart BMW garaget.  Andreas ska åka på ett träningsläger till Frankrike.

Joe Laberao var magisk,Andreas överlevde träningslägret och BMW garaget är klart och omdöpt till Volvo garaget;-)


April: Då ska jag få bli moster igen och äntligen få snoosa bebis! Påsken i stugan är en höjdpunkt och vi får kanske borrat vatten i stugan detta år?

Yes! Jag blev inte bara moster utan även en stolt gudmor till gogumman Estrid. Påsken i stugan var lika fin som alltid. Borrningen är gjord (i Juli) och pumpen har just anlänt, men är ej ikopplat.


Maj: Magnus Uggla i  Coop Arena med paret Spegel. Våran gogubbe fyller hela 8 år och jag ska avsluta månaden med att åka till Side och ha Semester på riktigt!

Mycket trevlig att ha vuxentid i Luleå med våra fina vänner. Den goaste av gogubbar börjar blir alldeles för stor nu! Skulle gissa att min och Erikas träningsresa placerar sej i toppen av höjdpunkter år 2014.


Juni: Planen är att måla andra halvan av garaget som jag inte hann med förra året.

Avslutade det sista på garagemålningen i Augusti. Såå skönt!


Juli: Semestra i stugan och börja med bastubygget och ha "Hemester" (har hört att det är helt inne att semestra hemma;-)

Det började bra med bastubygget i början på semestern men sen blev det tropisk värme och vi bara båtade, fikade och badade. Nåja, kantbalken är ju på plats iaf. Har inte haft en tanke på att lämna kommunen under hela semestern.


Augusti: Då ska vi fira vi trollungens 3:e födelsedag! Detta år måste vi också hinna med att plocka massor med hjortron.

Våran bestämda lilldotta har blivit stora tjejen och börjat på Vattendroppen. 7kg hjortron plockade vi i Råneå i ett nafs, för det angenäma priset av 1050:- Lätt värt!


September: Andreas ska åka till Lettland för att se Motorcross of nation.

Nån måtta får det vara med crosseriet;-). Ingen resa till Lettland, utan han får tack vackert nöja sej med att harva på i Nordcupen.


Oktober: Fri än så länge...

Såklart fick vi inplanerat lite roligheter även där. Jag och grabbarna var till Stora staden och hälsade på syskon och grabbarna var på supercross (skräll) i Globen medan jag var på Flashdance musikal. Renoverade även vardagsrummet.


November: Öppen för förslag;-)

Det blev många möten, Mora Träsk, Födelsedgasmiddag för Farmor, Farsdagsmiddag i Ryssbält, BP release 92, Modevisning FH och jag avslutade månaden med ett ryggskott ( 3 låsningar i ryggen). 


December: Följa min pysselkalender och vara långjulledig igen.

Pysselkalendern blev inte lika bra som jag hoppades, men en bra grundidé. 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards