Alla inlägg under juli 2009

Av sarahw - 31 juli 2009 22:54

Slutade jobba kl 14 idag, handlade till dagens och morgondagens middagsbjudningar och åkte hem och njöt av ännu en strålande dag.

Albin & jag avslutade dagen med att plocka sten på stranden.

21 grader i vattnet och 23 i skuggan (kl 20)

Av sarahw - 30 juli 2009 20:55

Rena rama utlandsvädret, I love it!

Kändes lite tungt att gå till jobbet idag. Jag har bytt och jobbar tre dagar denna vecka, sen har jag semester en vecka till. Albin klagade över magont i morse och när vi åt våran lunchgröt så ville han gå och kräkas. Lämnade motvilligt honom till svärmor och svärfar (Andreas fick dessutom rycka ut och jobba i Piteå idag). Men som tur är så piggnade han snabbt till och nu är han sej själv igen.

Nåväl, när jag väl tagit mej till jobbet gick det fint att jobba. Fick besök av min fd kollega Ulla och hennes systerdotter Emelie. Såå kul att träffa dom! Sen har det varit in en del andra kunder som jag surrat med. Roligt att det är någon som saknat mej, när jag haft semester:-).

Har just ätit en väldigt sen middag. Precis som man gör på utlandet;-).

Av sarahw - 29 juli 2009 20:29

Jag är INTE nöjd med mitt impulsköp!

Åhh att jag inte kollade upp lite telefoner först!!

Å den var inte ens billig!

Nä nu ska jag gå och tjura i soffan ett tag och sen blir det en joggingtur för att avreagera mej:-(

Av sarahw - 27 juli 2009 23:35

Äntligen tog vi oss iväg på en utflykt med Maria, Jocke & William.


Nallen ser ut att njuta av badet i det varma vädret.

 

Lekledarna;-)

Kisspaus!

Söt-William.

Mamman ser väldans glad ut efter besöket på Fazer-butiken. Hon ääälskar nämlingen Mariannecrisp.


På vägen hem impulsköpte jag mej en ny telefon (några minuter innan stängning),  jag har ännu ingen aning om den är bra eller inte?! Men i morgon är jag anträffbar igen!

Av sarahw - 25 juli 2009 23:17

Igår åkte vi mot sydligare breddgrader:-)

Stannade till hos kusin Vanja och där bjöds vi på en underbart god middag bestående av egenhändigt grillad kyckling, potatissallad med västerbottensost och grönsallad.

(Lilla Hilda växer och blir 3 månader på måndag)

Efter Jämtö besöket åkte vi vidare mot Systeryster i Luleå, sov över där och idag har vi varit på Elias kalas på Leos lekland. Det var sjukt mycke folk där, men trevligt ändå.

Förresten.. Min telefon mår inte alls bra. Så om det dyker upp ett tomt sms från mej är det inte min mening. Jag har väl skickat ca 30st till en godisförsäljare idag:-(


Av sarahw - 21 juli 2009 17:35


Min lurviga go-pojke var ivrig att prova sina nya kläder när vi kom hem och poserade stolt framför kameran.

Nu blev vi just bjuden på mat i Sangis:-) Får se om det blir någon träning idag... Känns iaf som att det skulle behövas!



Av sarahw - 20 juli 2009 23:56

På en av årets bästa dagar börjar min sambo jobba:-( Vilken nitlott! Hoppas det blir lika fina dagar nästa vecka när han är ledig igen!

Jag, Albin och vår vän Ulle har iaf haft en otroligt härlig dag i stugan.

När det vankades våfflor dök Ulles föräldrar upp med båten. Trevligt, trevligt!

Efter en kvällspromenad så mös vi ner oss i soffan framför Australia. Ett perfekt avslut på denna fina dag.

Nu sussar Andreas, Albin & Ulle. De e dax att göra dom sällskap.

I morgon ska vi shoppa i Happis!





Av sarahw - 19 juli 2009 23:32

Denna dag har jag hunnit med en hel del. Har målat varv nr två på stugan (det tog ca 5h) samtidigt som jag surrade med Ulle som satt och solade bredvid. Sen kom Jesper, Frida, Viggo & Agnes och hälsade på.

Ulle & Frida sitter och latar sej medan jag jobbar hårt;-)


Grabbarna hämtade kinamat som vi avnjöt ute på altan. Väldigt smaskigt! Trött efter en lång dag utomhus bestämde jag mej ändå för och åka och träna. Elina har alltid så bra musik på sina spinningpass! Riktiga partylåtar från förr:-). Sen har jag dessutom hunnit med att göra lönerna för denna månad. Men nu orkar jag inge mer idag...

Ny dag i morgon! Sista varvet skall målas och förhoppningsvis får jag trevligt kompis-sällskap då oxå. Annars har jag ju alltid min Albin vid min sida. Han har blivi så stor och duktig nu att han kan roa sej själv en stund.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards