Alla inlägg den 3 juli 2009

Av sarahw - 3 juli 2009 23:58

Slutade kl 16 idag, kändes väldigt lyxigt då jag är van att oftast jobba till 18. Hämtade färg på Wiklunds, så jag inte blir sysslolös under ledigheten. Lagade Bellas goda skinkgryta och Albin åt hela två portioner! Skulle åka en snabbsväng med nyförvärvet (den lilla båten). Hamnade hos Jesper, Frida, Viggo & Agnes. Albin var överlycklig! Han tjatar jämt att vi ska åka dit. Det är otroligt nära, bara några minuter med båt (Säivisnäs). Frida bjöd på vin och vi hade det värre mysigt. Så okej Andreas, jag har ändrat mej:-). Det är inte så dumt att ha en liten båt så vi tar oss ut på små turer. I Morgon ska vi åka och fiska!  Var helt emot ett båtköp eftersom jag inte vill ha några fler prylar, men mitt i allt en dag stod den där när jag kom hem. Vill minnas att det var samma dag som han hade tänkt sälja Volvon.. Tror det var en liten "hämnd" för att jag vänligt men bestämt sa att det ska vi inte alls göra.

Nåväl.. Åter till kvällen: Vi tog oss hem med båten vid elva tiden och mina gubbar har nu slocknat i Albins sköna säng. Nu ska jag oxå krypa ner under täcket i våran numera inte allt för osköna säng. Har investerat i en ny bäddmadrass som är mjukare för oss två flugviktare.


Fortfarande 5 Veckor kvar på Semestern. Härligt!


Natti natti!

Av sarahw - 3 juli 2009 10:12

Just när min semester är i antågande går det och blir svinkallt! Är det sommar ska det ej vara under 20 grader, tycker jag. Då måste man ju göra en massa nytta istället för att ligga och lata sej i solen;-).

Nåja, det blir iaf avslutnings-mjukglass idag!

Annars ser det ut som att det blir en lugn helg med grillning,metning och träning.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards