Alla inlägg den 15 januari 2010

Av sarahw - 15 januari 2010 23:26

Jag hittade badkläderna till slut! Naturligtvis var dom i stugan.

Så i eftermiddag blev det bad för hela slanten! Det måste vi absolut göra oftare, för Albin älskar att bada. Jag fick formligen slita upp honom ur bubbelpoolen när dom var på väg att stänga. För övrigt har han varit världens goaste kille idag. Hjälpt mej med allt möjligt från bak till att hämta diverse grejjer.

      

Min älsklings-pojke när han är som allra bäst!


Kinamat blev det till middag och sen for vi på en sparktur runt byn. Fast det var väldigt kallt idag, en riktig isbarka fick jag på glasögonen så jag knappt såg ut.

Ulle-vännen har fredagsmyst med oss och det givna samtalsämnet var såklart inreding eftersom hon håller på att renovera ett halvt hus.

Mina gubbar sover gott däruppe sedan länge och jag ser att klockan börjar närma sej tolv, då är det är väl dax att oxå gå och lägga mej och ladda inför jobb i morgon!

Natti natti

Av sarahw - 15 januari 2010 11:57

Jag har lätt att bli ganska insnöad på saker när jag väl är inne i någonting. Förra månaden handlade det mesta om julen och just nu är det renovering och inredning som gäller.

Andreas har slipat en del på trappen och igår kväll (kl 23) när jag frågade hur det gick, fick jag svaret: Du ska vara glad om trappen blir vit innan Januaris slut!. Så vi lämnar det samtalsämnet för ett tag...

Sista ledigdagen idag, så från och med i morgon jobbar jag sju dagar igen.

Igår var Albin och tog andra vaccinationsdosen och sen jyrade vi mest på stan.

I morse klev vi upp 9, åt en låång frukost, jag har rengjort ugnen och nu har vi småfrallor på jäsning.

Sen ska vi förhoppningsvis åka på badhuset, om jag hittar våra badkläder.. Kan inte förstå var jag satt dom?? Har ett svagt minne av att jag tänkte att jag sätter dom "här", så jag har dom lättillgängligt till nästa gång vi ska och bada. Men det var längesen, och jag har sökt överallt (typ).

Hmmm.. Tänk, tänk, tänk!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards