Alla inlägg den 12 januari 2010

Av sarahw - 12 januari 2010 21:24

Jag som skulle vara supereffektiv med bokföringen medan Albin var på dagis. Men det började inte alls bra... Datorn hade ingen kontakt med tangentbordet, så vi antog att det trådlösa tangentbordet gått sönder. Upp till Kalix för att köpa ett nytt med sladd! Men icket.. Felet kvarstod och jag gav upp. Såklart fanns det massor med andra saker att göra och lyckligtvis hade Andreas sin bärbara dator hemma.

Andra missödet fick jag när jag ringde och efterlyste den nya kassalådan som dom inte hittade någon beställning på. Hädanefter ska jag försöka att komma ihåg att alltid be om en bekräftelse på det man beställer via telefon!!

Som tur är kom min handyman hem och fixade datorn och började sen med trappen! Som en extra bonus kom han på att vi inte ska sätta dit varken spjälorna  eller räcket uppe, så jag slipper måla dom! Det tycker jag låter som en riktigt bra idé . Då finns det hopp att trappen blir vit innan januaris slut! Vi ska bara komma på vad vi ska hitta på istället??? Spjälor i metall eller glas? Undra förresten var våran snickare tagit vägen? Han skulle sannerligen behöva komma på ett besök...


Just i denna stund håller jag på att bränna ner SAMTLIGA bilder från datorn. Jag känner starkt att en datakrasch är nära.

Denna dag slutade inte så dåligt ändå. Jag har ordning och reda på kontoret, så i morgon bitti är det bara att jobba hårt. För på torsdag och fredag ska jag vara ledig ledig!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards