Alla inlägg den 5 januari 2010

Av sarahw - 5 januari 2010 17:31

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såklart! Man måste ju utvecklas hela tiden;-)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inte lovat någonting.. Vad jag kommer ihåg..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Jepp!
4. Dog någon du kände ?
Jo, men som tur är ingen närstående.

5. Vilka länder besökte du?
Det blev nog bara Finland, men i år ska jag åka längre! Hoppas jag iaf:-)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Njae.. Inte vad jag kan komma på just nu.. Kanske en utlandsresa?!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

??

8. Vad var din största framgång 2009?
Min premiär på Catwalken;-). Nää skämt åsido. Har fullt upp att stå bakom min sambos framgångar. Han har nylingen startat sitt 3:e företag.

9. Största misstaget?
Svårt att säga..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nepp

11. Bästa köpet?
2009 var det nog något så enkelt som mina täckbyxor och varma jacka! Jag är en sån frusenkart:-).År 2008 stugan och 2010 tror jag nog det blir den nya bilen?!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Igen aning? Ska följa upp min budget för 2009 och se hur det slutade. Skulle gissa på kläder eller heminredning... Eller förresten.. Det måste ha varit på stuglånet (värt vartenda öre:-)!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart! Har massor med saker att glädjas åt i mitt liv!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Flera av Takida & Lady Gaga.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp & ner.. Både och!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjorde allt jag hann med:-)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat.. Ibland har jag en förmåga att inte kunna släppa saker trots att det är lönlöst.

18. Hur ska du tillbringa julen?

I år ska julafton tillbringas med familjen i Ryssbält.
19. Blev du kär under 2009?
Nja, lite tidigare än så.
20. Favorittidning?
Läser inte så många tidnigar... Vi i villa ibland.

21. Favoritprogram på TV?
Idol. Sista säsongen var super!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte det! Lägger min energi på att älska personer istället. Sen finns det ju såklart de man tycker mindre bra om.

23. Bästa boken du läste i år?
Hmmm.. Läst några böcker men ingen som var sådär superbra..

24. Största musikaliska upptäckten?
Brolle! Jag blev Brollefrälst när vi var på Konvent på Skansen i Maj.

25. Något du önskade dig och fick?
Absolut! Massor:-D

26. Något du önskade dig men inte fick?
Säkert! Man kan inte få allt här i livet.

27. Årets bästa film?

Benjamin Buttons otroliga liv.
 28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Storkalas i stugan en helt otroligt varm dag med vänner & familj.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå, men som sagt kan man inte få allt.. På en gång iaf;-)

30. Vad fick dig att må bra?
Allt möjligt! Kärlek,träning,mat..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards