Alla inlägg under februari 2010

Av sarahw - 9 februari 2010 17:18

Idag har jag jobbat på kontoret, så nu är det ordning och reda igen. Jag har även lämnat och hämtat Albin på dagis med sparken. Det är så skönt att slippa ta bilen överallt. Håller verkligen tummarna att dagis & skola blir kvar i byn!

Är sugen på att fara och träna, men jag tror jag ska stanna hemma och måla spjälorna och olja in trappstegen så trappan blir färdig någon gång.

Kanske jag tar jag mej en promenad sen om jag hinner.

Dessutom är jag sugen på att baka bröd.. 

Ååå.. Att man alltid ska vilja göra så mycke!!


Av sarahw - 7 februari 2010 18:59

Lika trevligt som vanligt med det där gänget!

Bjuder på några väl valda bilder från kvällen.

       

Festen fortsatte sen hemma hos Samuel

    


Av sarahw - 7 februari 2010 18:07

Idag har vi mest tagit det lugnt...

Efter gårdagens partaj har man varit lite seg.


      

Otroligt fint väder har det varit idag och jag och albin har varit ute och sparkat medan Andreas har flisat.

Av sarahw - 7 februari 2010 18:02

Det tar sej!

      


Av sarahw - 4 februari 2010 14:15

Jag som skulle vara duktig och ta tag i mina foton som bara blir fler och fler utan någon som helst ordning.. Hittade en mapp från hösten-08 som det stod framkalla på. Brände flera hundra bilder och skickade in på framkallning. Bilderna kom och jag satt ett par timmar med att sortera dom i rätt ordning..

SEN ser jag att exakt likadana bilder ligger färdigsorterade i min fotolåda...

Gaah! Hur kan jag vara så glömsk att jag inte kommer ihåg att jag redan har sorterat dom förut och varför kollade jag inte i fotolådan??

Nåja, nu har jag iaf en massa kopior ifall någon vill ha.

Lovar mej själv att verkligen ta tag i mina foton nu i vår. Hur ofta man än ser på bilderna på datorn är det ju kul att bläddra i album där jag även skriver och sätter in lite annat ex. biljetter.

Av sarahw - 3 februari 2010 14:17

Min sambo jobbar i Piteå igen. Där har han oxå sin husvagn men ändå kommer han hem varje kväll. Det måste vara något alldeles speciellt som lockar honom att slösa mer än 5000kr/mån i bränslepengar ;-).


Av sarahw - 1 februari 2010 22:44

Hela lilla familjen har gått och blivit förkyld.. Så vi har haft en riktig slapparkväll. En färdig matlåda till middag (köttsoppa) sen bytte vi om till pyjamasar,  kikade på tv och hade turen att få se Albins favoritprogram.

Citat -Dom där som har hur många barn som helst! (alltså familjen annorlunda). Helt otroligt vilket psyke dessa föräldrar måste ha för att hinna och orka med alla dessa barn. Imponerande!


Nu är jag sugen på något... Vore gott med en tekopp och kanske en lussekatt! Det är faktiskt på tiden att dom blir uppätna . 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards