Alla inlägg den 22 februari 2010

Av sarahw - 22 februari 2010 21:56

Vi skulle ju sluta med kvällsfikat.

Men så sitter vi ändå här med våra tekoppar och skorpor.

Jag vet att jag lagt på mej litegrann..Äger ingen våg, men jag känner fort när det blivit för mycke av det goda.

Då tar jag fram måttbandet och kollar mina centrimetrar.Jag har alltså ökat 3cm i midjan från Nov-06 (Albin 6mån).

Nää jag ska inte sitta här och beklaga mej över att jag blivit tjock, för det har jag inte.

Men det tänker jag inte bli heller...Så nu måste vi minska ner på kvällsätandet!!

  

Men det är ju så himla gott!!

Av sarahw - 22 februari 2010 10:30

  

Utan ett ord av Linwood Barclay

 

Du vaknar. Huset är tomt. Din familj är borta.

Mer än så läste jag inte. Det står oftast alldeles för mycke på baksidan av både böcker och filmer, så jag läser bara de första raderna.

Denna nya pocketbok fick vi in förra veckan och jag fastnade direkt för den.

Den handlade om 14-åriga Cynthia som vaknar upp en morgon och märker att hennes föräldrar och bror är borta. 25 år senare är hon med i ett tv-program som handlar om olösta fall. Då ringer telefonen och en röst säger att hennes familj förlåter henne....

En mycket läsvärd thriller!

Då Albin såg boken liggades på bodet utbrast han:

-Vem äger den här hemska boken??

Man kan säga att omslaget har stor betydelse för förväntningarna.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards