Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av sarahw - 23 oktober 2009 16:42

Tänk vilka känslor musik kan framkalla!

I morse plockade jag fram min I-Pod, som legat i glömska i ca 6 mån.

Det började med Pokerface. Jag riktigt kände doften från julskinkan, smaken från drinkarna, glädjen som låg i luften och lyckan jag kände i mitt hjärta. Starka minnen från från våran Julfest, en sanslöst rolig kväll.

Min morgon fortsatte i nostalgins tecken och städningen gick hur lätt som helst.


Igår kväll var jag på både Aerobic & Pump och trots att jag egentligen var helt slut fann jag energi till att pyssla på där hemma. Gardiner sattes upp och Andreas rensade i sin garderob och diverse prylar åkte på rätt plats. Blev sen sittandes framför gamla album och klockan hann bli alldeles för mycket känner jag idag. Men jag återfann min fotoinspiration! Nu måste jag ta tag i de ca 1000 bilder som ligger och väntar på att bli insatta i Album och ca: 2000 bilder som ska skickas in på framkallning. I vinter ska det ske!!


Jag ska snart avsluta min sista jobbdag för denna vecka och åka hem till Fredagsmyset. Ikväll kommer goda vänner och äter gott & ser Idol med oss! Så nu ska jag njuta av nuet och inte bara blicka bakåt:-D



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards