Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av sarahw - 18 oktober 2009 22:15

Idag har vi gjort klart i vardagsrummet hemma och det blev superfint! Jag är så nöjd med taket och golvslipningen och den matta lacken. Är glad att vi behöll det gamla golvet, istället för att sätta in ett kallt klickgolv. Idag kostar motsvarande trägolv mellan 600-700kr/m2.  Så det var helt klart värt att slipa upp det på alla sätt och vis!

Trots att jag var ivrig med vardagsrumsstädningen åkte jag iväg på min favoritträning! Skönt. Det tog sin lilla tid med körning,träning 1.5h, tankning, dusch hemma och sen till stugan igen. Hittade två utslagna pojkar i Albins säng, så nu sitter jag här för mej själv och knaprar på en pepparkaka...


                         

Kockämnet Albin lagar pastagratäng.

Av sarahw - 18 oktober 2009 15:46

  

Av sarahw - 18 oktober 2009 11:55

Denna morgon har varit lång och avkopplande. Har inte gjort mycke mer än att se en film som jag i vanlig ordning somnade ifrån igår kväll. Så nu är jag taggad inför arbete! Ett projekt är planerat, så jag är övertygad att denna dag kommer att gå fort.


Förresten så måste jag ju uppdatera er om våran shoppingtur i Happis. Albin frågade expediten om dom hade några taktorer med gafflar? Hon sökte och visade honom lite olika grejer, men inte alls det han sökte. Han svarade bla- Nää, det där är ingen traktor, det är en ju truck! Vi letade i typ varenda affär som kunde tänkas ha leksaker. Men inget som passade. Så Albin avslutade shoppingen med- Jahapp, då får vi söka vidare någon annanstans! Han är kräsen den pojken...och tålmodig, precis som sin mamma;-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards