Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av sarahw - 11 oktober 2009 23:03

Var på väg att lägga mej efter jag skrivit förra inlägget men istället blev jag kvar här och har nu läst igenom hela min blogg. Många roliga minnen..

Men nu är det dax för sängen!


Av sarahw - 11 oktober 2009 21:36

Lägger upp ett par bilder från förra veckan:

  

Vattnet var läskigt nära altanen..  

...medan  jag och Albin gjorde pannkaka inomhus. Jag försöker få honom intresserad av matlagning. För jag vill nämligen ha en kock i familjen;-)
Våran lill-gubbe sover nu skönt i sin säng efter myshelgen i Ryssbält. Vi hade först planer på att hämta honom på lördag, men dom ville så gärna att han skulle vara där en extra dag, och så fick det bli. För dom måste  ju oxå få ta del av det underbaraste som finns!

Av sarahw - 11 oktober 2009 13:06

Helgen startade med morgonmys med lillen, spinning, torso och laxlunch och sen var jag redo för våran personalfest på havsbadet.

  

En Väldigt lyckad kväll med några av våra duktiga tjejer! Fast nästa gång är det obligatorisk övernattning för samtliga;-)

Efter en lång natt åt vi frukost och begav oss in till stan. Såå härligt att inte känna någon stress överhuvudtaget. Vi strosade, shoppade och åt gott. Dessutom hann vi ta oss en powernap i Andreas husvagn.Efter det åkte vi vidare till Simon & Anna för att äta ännu mer god mat.

Jag är väldigt imponerad att Andreas & Simon klarade sej från jobbsnacket trots att deras första stora värmecontainer åker mot Uppsala på måndag morgon.

  

Simon & Anna har just köpt ett gammalt hus som de har börjat renovera. Det blir en blandning mellan modernt och gammeldags. Det är så roligt att se något annorlunda än "Ikea-renoveringar".

Efter middagen åkte vi på bio: Surrogates (Inte mitt & Annas val precis). Ingen höjdarfilm men trevligt ändå.

Utgångsplanen för helgen hann ändras ett antal gånger, men slutade iaf superbra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards