Alla inlägg under april 2009

Av sarahw - 7 april 2009 22:42

Visst blev jag oxå drabbad av denna hemska sjukdom. Tur den inte varade så länge iaf. Igår vid middagstid när Andreas tagit sej upp från sängen började jag få ont i magen. Låg i soffan mest hela kvällen och gick och sova vid nio tiden. Efter tio var det igång, tur jag hade varit förutseende och ätit mat som lätt kunde komma upp:-) I morse var jag mest trött men vi orkade oss iväg till stugan där jag mest har vilat. Jag skulle egentligen ha haft pappersjobb i dag men vi vågade inte sätta Albin på Dagis pga smittorisken. Han har klagat på magont för ett par dagar sen, men han verkar lika pigg som vanligt.

Nu ska jag gå och sova i en renbäddad säng!

Av sarahw - 6 april 2009 08:22

Jag och Albin är ännu inte drabbad, men Andreas mår pyton!

Så idag håller vi nog oss mest hemma så vi inte smittar nära & kära. Får börja med den där att göra listan. Ser ut som att det blir en låång dag....

Av sarahw - 5 april 2009 17:48

Inget på listan är gjort... Vi har istället varit i stugan hela dagen och njutit av det himmelska vädret!

Gått på isen, läst, lekt och sovit i solstolen.

Nu är middagen avklarad och bara ett träningspass återstår så är denna dag fulländad!

Av sarahw - 5 april 2009 08:58

-Seriöst mamma, vad är de där för bilder?

Så uttryckte sej Albin nyss när han fick se mina bilder i gårdagens blogg. Han är alltså inte van att se sin mamma ung och fräsch;-).

Vad händer idag då? Har så mycke på min att göra lista så jag vet inte var jag ska börja.. Men när det är sol så  måste man ju passa på att vara ute iaf!


Av sarahw - 4 april 2009 14:34

Igår var det min käre Sambos Födelsedag! Tyvärr blev det inte så mycke firande för jag jobbade och sen åkte jag iväg som planerat till tjejkvällen i stugan. Men jag hade iaf fixat en tårta!

Ifall det är någon av er som är fikasugen, så inbjuds ni på födelsedagsfika till Påsk.

Igår kom mitt paket med olika kläder till Rockfesten. Så idag har jag provat! Nu är det nästan klart för tidernas Påskfest! Fast jag känner mej lite pressad att den ska motsvara alla förväntningar. Eftersom Piratfesten och Julfesten var de bästa tänkbara!

Sitter nu och försöker hitta någon fin födelsedagsbild på Andreas men tyvärr så är de svåra att finna... Jag tror inte han vill att jag lägger upp något av dem jag tog i morse;-)

Men jag hittade däremot riktigt härliga partybilder från Kreta-04 (På tal om partyn)

 

På tal om Kreta och sol, så hoppas jag att jag ska få njuta av lite vårsol på

min långledighet!










Av sarahw - 2 april 2009 21:19

Trodde att jag klarat mej, men i sista sekunden så lyckades Bella skriva om en tatuering som hon "tänkte göra" och som den starka motståndare jag är mot såna grejer så blev jag lite upprörd och därmed grundlurad. Fast jag fick lura Emilia att hon hade felbeställt en pall med böcker (Bellas idé) och hon gick på det!

Lider fortfarande av mitt beroende. Tog mej en dos nässpray igår för att kunna sova. Somnade då strax efter 21. Väldigt skönt! Idag var jag oxå "tvungen" att missbruka för att orka träna. Men nu måste det vara slut med det!

Den nya kyl,frysen anlände förresten idag:-) Passar bra inför tjejkvällen i stugan morgon. Nu ska jag ta mej en dusch och bränna på en tekopp till Andreas kommer hem från konferensen. Antar att han har en hel del skvaller att dela med sej av, för jag har hört att det händer mycker kul på såna där kryssningar;-)

Av sarahw - 1 april 2009 19:53

Igår var vi på stan mest hela dagen. Jag och Albin lunchdejtade på Kina med Bella & Chris. Strosade på stan och fick även gjort en del jobbärenden, hann oxå med en fika hos mormor. Åkte sen till stugan och slappade i soffan framför "Desperate" och såg filmen "Patrik 1.5"

Väldigt roligt att få en heldag med Syster Bella! Det tyckte även Albin som älskar hennes långa hår.

 Andreas dök upp på kvällskvisten för att sova några få timmar innan han skulle med första flyget till Sthlm på Konferens. Han befinner sej just nu på "Färjan". Han sa att när nästa avsnitt sänds så skulle han bjuda ut mej på middag;-).

Sov inge vidare pga. min nästäppa som aldrig vill släppa.. Men ikväll ska vi gå och sova tidigt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards