Alla inlägg den 9 april 2009

Av sarahw - 9 april 2009 18:07

Började känna mej stinn i magen vid lunchtid, så jag skippade träningen.

Hoppas verkligen inte att jag får mej en till släng av magsjukan. Men vi väntar med förköpen till i morgon för säkerhets skull.  Andreas fixade systemet och jag handlade efter jobbet och Albins påskägg är nu oxå fixat. Nu känner jag lugnet här hemma i min ensamhet. Fick ett paket med kläder även idag, ska kila upp och prova lite:-) Sen ska jag vila innan jag säkerligen måste fara och hämta lill gubben från crossen! Hejja EMIL!!



Av sarahw - 9 april 2009 10:12

Igår morse vaknade jag pigg som en mört och började direkt med storbak, tyvärr glömde jag bort frukosten (mitt viktigaste mål på dagen) och åt bara en snabb lunch. Sen åkte jag & Albin till Luleå för att handla nå smågrejs medan Andreas och Jan åkte till Ikea (det gäller att vara effektiv). Albin var inte på shoppinghumör och ville inte alls gå på "tjejaffärer". Jag fick mej iaf en del av det jag skulle ha. Hann med ett besök hos Vanja och Peter för att se på stormagen och lämna Babyskyddet som de skulle låna och så hämtade jag våra Tupperwaregrejer som vi beställt för några månader sen.

På två veckor går tiden ut och hon ser oförskämt fräsch ut med bara en viktuppgång på 8 kilo.


Resten av kvällen gick åt för att prova jag min Rockoutfit med smink och frisyr. Så nu är det klappat och klart! MEN.. Fortfarande mycket som återstår. Vi har inte påskhandlat, köpt förköp, varit på systemet, eller fixat påskägg till lill gubben.. I morse vaknade jag trött och utan energi. Tror det beror på att jag åt så dåligt igår.  Dessutom ska jag jobba till kl 16 idag, träna kl 17 och sen hem och tona håret. Albin & Andreas ska på skotercrossen ikväll, men den har jag hoppat över...



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards