Alla inlägg under november 2010

Av sarahw - 2 november 2010 22:20

...Men vi är fortfarande friska!

Andreas klarade sej från magsjukan.

Efter en god natts sömn är han som ny igen  .


Idag har vi varit och rensat i misären i stugan.

Det gick bra fast det kändes riktigt trist.

Tog hem kläder,mat och en del andra grejer som vi känner

att vi vill ha hemma istället för i ett förråd.

Så nu är det ett smärre kaos här hemma,

 då jag inte riktigt vet var jag ska sätta allt.

   Domen:

Stugan ska torkas upp i minst ett par månader,

sen ska alla golv rivas upp och även halva väggarna.


Förutom all rensning har jag även hunnit träna, jobba på bokhandeln ett tag,

lagat go-middag, myst med pojken min och jobbat här hemma.

Nu är jag sjukt trött och ser fram  emot

att sova gott tills jag vaknar i morgon bitti.

Av sarahw - 1 november 2010 21:29

Andreas började just må illa och kallsvettas!!

  

Var ska jag sova i natt?

Av sarahw - 1 november 2010 19:09

      Blandaren på diskbänken har gått sönder,

 så det har stått och sprutat vatten ett bra tag därinne.

Det är iaf bra att redan idag har försäkringsbolaget skickat en karl från SA Englund som fort fick dit en fläkt för att torka upp vattnet.

Tyvärr verkar det som att golvet måste rivas upp i hela stugan

och kanske en del väggar.

    

I morgon ska vi dit och märka ut det som är förstört och resten

kommer en firma och packar ner och tar till ett förråd.

Tur det!

För Andreas ska åka söderut och jobba och det hade inte funnits en möjlighet

 att han skulle kunna vara hemma nu, eftersom den andra delen

 av Biovärme Sverige strax ska föda barn.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards