Alla inlägg under november 2010

Av sarahw - 18 november 2010 09:55

Kollar läget då och då.

Ifall att...

Under kan ju faktiskt ske!

Hoppas jag...

  

Av sarahw - 17 november 2010 21:41

Albin har varit på studiebesök på Polisstationen!

Ganska stum blev han när vi svängde in där.

Fast han fick iaf berättat att han jobbar på Polisstationen i Gävle

+ att han har en egen Polishund.

Även jag & Bella lärde oss en del under besöket  

Vi fick bla se arresten, förhörsrummet, rapportrummet,träningslokalen,hittegodsavdelningen
och garaget.

  

Av sarahw - 17 november 2010 10:08

Väntar...

På ett tag ska vi ut på hemligt uppdrag!

Skulle tro att det kommer att bli uppskattat.

  


Av sarahw - 16 november 2010 16:47

Albins favvolåt måste jag oxå lägga ut på bloggen,

så han snabbt kan klicka igång den!

Av sarahw - 15 november 2010 23:14

Det har redan hunnit att bli mitten av November och jag har fortfarande inte kollat upp hur jag ligger till med månadsplaneringen.


November

 

  • Min vän Ulle kommer säkerligen att ha flyttat till Kalix vid denna tidpunkt, så istället för att hälsa på henne får vi boka in en weekend i Sthlm med musikal och Idolfinal!
  • Julklappsplanering

 

Ulle-vännen har flyttat upp för längesen.

 Men vi har inte hunnit med att boka in någon stockholmsweekend.

Både musikal & Idol har jag sett på mycke närmare håll.

Tyvärr utan henne, då hon jobbar alldeles för mycket just nu!


Julklappsplaneringen går väl som vanligt.

Några klappar är inköpta och jag håller för fullt på med inköpslistan.

  



Av sarahw - 15 november 2010 23:04

Har tillbringat dagen med systeryster som har BF idag.

Men vi har haft det så mysigt, så bebisen kan gott vänta  .

  

Dessutom ser hon oförskämt fräsch ut för att vara höggravid!


Vi har gjort ett besök i stugan.

    

Där händer det grejer.

I stort sett alla saker är ute och dom håller på att riva upp golven.


Alldeles nyss har jag jobbat klart för ikväll. I morgon ska jag unna mej en helkroppsscrub (födelsedagspresent) på arbetstid.



Av sarahw - 14 november 2010 21:39

I det här huset är ingen pappa hemma, så vi har städat och donat för att slippa göra det när han kommer hem!

  

Ungefär här nere är pappilappi!


Dagen firades iaf med en supergod farsdagsmiddag i Ryssbält.

             

Av sarahw - 14 november 2010 15:44

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards