Alla inlägg den 28 mars 2009

Av sarahw - 28 mars 2009 17:28

Efter att ha genomlidit dagen på jobbet med täppt näsa. Skyndade jag mej hem till mitt nässpray, passade även på att ta mej en dos med Bricanyl. Blev lite skakis...

Nåväl, möttes av Andreas som var på väg att rycka ut och svetsa en grej på Valhall. Han brukar säga- Var glad att du inte kan allt, för då skulle du får göra det oxå! . Han syftar på att han kan alldeles för mycket och det betyder att det jämt ringer någon som behöver hjälp. Men nu var det som tur var bara ett snabbprojekt och då slapp han ju laga middag:-). Så jag har förberett middagen och även bakat en kaka. Det går så himla lätt när man möts av ett skinade rent kök!

Av sarahw - 28 mars 2009 10:00

Riktigt surt att jag blivit förkyld igen. Försöker dessutom bli av med mitt nässprays beroende. Inte lätt!

Igår var det Let´s Dance final och både Laila & Magnus var värdiga vinnare. Jag tycker att Magnus är den som utveckals mest, medans Laila är duktigare. Hennes sista dans var det rysvarning på. Nästan som Markus "Sexy back" åk i stjärnor på is. Men bara nästan;-).

Efter programmet tittade vi i mina gamla album. Shit! vad ung man såg ut för 10 år sen:-).Tiden går alldeles för fort!!

Förra fredagen gick även den i nostalgins tecken och vi såg en del av världens bästa julkalender "Sunes Jul".

Nästa fredag har jag fått in ett önskemål om tjejkväll i stugan med vin och filmen  "Höstlegender". Guud vad vi ska grina;-)

Men nu ska jag  bita ihop och ta och börja städa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards