Alla inlägg den 2 mars 2009

Av sarahw - 2 mars 2009 09:15

Nu är det bestämt!

Det blir Rocktema på våran Påskfest i stugan.

Denna gång ska jag ta temat på högsta allvar. Jag har hittat ett riktigt nice "skinnfodral" i en katalog. Min sambo var först lite osäker. Han sa- Jag vill ju helst att du kommer hem till Björkforsvägen efter festen:-)

Ingen fara gubben!! Den lär ändå inte sitta likadant på mej som på den långbenta blondinen i katalogen;-)

Mina klipplaner förstördes. Kan inte klippa mej som jag tänkte om jag ska ha den rockfrisyr som jag tänkt ut. Ni hör ju vad seriös jag är!

Känn pressen alla ni som ska komma så jag inte står där superstajlad för mej själv!

Av sarahw - 2 mars 2009 09:00

Filmen "Män som hatar kvinnor" var Super! Ett väldigt bra betyg från en storkritiker som mej;-). Tycker att dom verkligen fångat karaktärerna och kortat ned boken på ett bra sätt.

Albin åkte till Morfar & Mormor i Ryssbält på Lördag och har inte kommit hem än. Dom ville så gärna behålla honom en extra dag. Pratade nyss med honom och han sa att han inte riktigt är färdig än för att komma hem. 

Igår jobbade och tränade jag som vanligt och sen hade vi personalmöte. Nu är min gröttallrik snart tom och jag ska åka och hämta lill gubben. Sen bär det av till Haparanda och Ikea. Jag ska köpa en sänggavel till sängen i stugan. 66kilo stod det att den väger. Det tycker jag verkar tungt?!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards