Alla inlägg den 23 mars 2009

Av sarahw - 23 mars 2009 22:41

Har vi hunnit med massor!

Lekt ute, långpromenad, gjort löner, sorterat in fakturor, lagat go middag, bakat chokladbollar, tvättat, vikt in en veckas tvätt och börjat storstäda våran "Walk in closet". Sen orkade vi inget mer, så vi stupade i storsängen och såg på "familjen annorlunda".

Känner en lätt huvudvärk och det ska bli skönt att krypa ner under täcket trots kaoset som råder i sovrummet.

Albin skulle promt äta lunch ute, så vi vi hade picnic på altan...


Vovvsingarna ville ju oxå äta något;-), så Albin hade letat fram bröd åt dom när jag var i tvättstugan..











Av sarahw - 23 mars 2009 08:22

Igår var vi på Kalas till Syster Bella. Även jag fick en present?!  Ett jättefint halsband:-) Tack så mycke!

Sen var jag äntligen på min premiär av Spinning/Pump. Tycker att det var en bra kombination, så det kommer jag säkerligen att fortsätta med.

Idag har jag inga direkta planer. Bara vara hemma och plocka, kanske åka till stugan en sväng. Laga nå gott till middag, fast jag vet inte vad?

Nu kallar Albin. Han säger: Jag har nå jobb till dej!

Tur han håller mej sysselsatt;-)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards