Alla inlägg den 10 februari 2009

Av sarahw - 10 februari 2009 19:11

Dax för uppgradering av bloggen, alldeles för old fashion?! Tyckte systeryster.. Så nu har hon Pimpat min sida. Bakgrunden består av en vy från stugan och det nya presentationfotot är från syskonfotograferingen hos Pantheon.

Jag & min Albin befinner oss i Lule hos Bella. Har avnjutit en väldigt god middag som bestod av kycklingwok och just nu sitter barnen (Bella & Albin) och spelar Mariokart. 


Slappar hos Bella...



Av sarahw - 10 februari 2009 14:07

Jag formligen älskar tisdagar, speciellt denna!! Lugn morgon, lite lagom med jobb, träning och ett helt underbart väder! Har även nyss ätit världens i särklass godaste parisare på Sibylla Sangis.

Känner mej pigg, frisk & glad! Så idag antar jag alla sorts utmaningar. Börjar med utmaningen från Syster Bella. Leta upp foto nummer 6 i 6:e mappen. Ehh... Jag ändrar mej! Vill inte vara med längre... Men såklart håller jag mitt löfte och lägger upp den! Det är alltså jag i egen hög person även kallad "Big mama", är taget i början av Juni 2006, alltså ett par veckor efter Albins födelse. Kanske inte såå överdrivet big på den bilden, men iaf ca:13kilo mer än jag väger idag.

Se och... Skratta?!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards