Alla inlägg den 8 februari 2009

Av sarahw - 8 februari 2009 22:14

Det blev en ganska lugn helg ändå. Vi åkte till Haparanda och strosade i Ikano huset medan Albin sov. Ingen stress alls. Var in en sväng på Ikea och handlade mat på Ica Maxi. Hela familjen hjälptes åt med middagen (kors i taket) och Simon & Anna kom på besök. Vi åkte till stugan en sväng och hängde upp ljuskronan. Passade perfekt! Kvällen avslutades med film, men jag kände att jag höll på att somna så jag övergick till att sy gardiner. Inte min favoritsyssla, men jag vill ju ha fint i stugan när jag äntligen hittat ett tyg som passar.

Idag har jag tränat. Johan körde ett svinjobbigt pass och det kändes att det var en vecka sedan förra träningspasset.. Suck! Jag vill verkligen ta mej iväg och träna oftare. Sen har jag sovit middag med Albin, gjort momsen så jag kan åka till Systeryster i Luleå på tisdag eftermiddag.

Nu ska jag gå och gosa ner mej under mitt tjocka täcke och läsa lite. Jag har faktiskt nästan läst ut en hel bok under denna vecka och det hör inte till vanligheterna.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards