Alla inlägg den 7 februari 2009

Av sarahw - 7 februari 2009 11:12

Lördag: Efter jobbet i Lördags åkte vi iväg (14pers) till Boden för att prova på Lasergame. Det var kul & svettigt! Tyvärr vann inte vårat Dream Team:-(.

Men nästa gång tar vi dom!

Söndag: Som många andra söndagar.. Träning, jobb, träning igen och sen sov vi hos (min) mormor.

Måndag: Åkte jag & Albin till Luleå för att umgås med Bella. Hur trevligt som helst:-). Jag köpte en ljuskrona på Antnäs möbler till stugan. Vi var och kika på den i December men jag var lite osäker på om den var för liten när vi har så högt till taket... Men så drömde jag för ett par veckor sen att vi var hos Bella & Jim och att dom hade köpt den sista. Jag var så besviken att jag inte hade hunnit köpa någon. När jag vaknade ringde jag och lade undan en (endast 2 kvar). Vilken tur! Nu när jag har prov hängt upp den här hemma så ser jag ju att den kommer att bli klockren i stugan!!

Sen skulle jag köpa träningskläder, men inget passade som vanligt:-( . Undrar förresten varför så många träningskläder ska tvättas i 30 grader... Är det inte meningen att man ska svettas i dom??

Hann även förbi till Albins kusin Lova på 2-års kalas i Råneå.

Tisdag: En stressig morgon som slutade med att jag & Emma kom 1min före starten av Sibylla mötet på Piteå havsbad (jag tycker inte om att vara sen). Ett ganska intressant möte som avslutades med svingod buffé och bra underhålling.

Onsdag: Massage hos Micke sandberg och jobb.

Torsdag: Dagsjobb på bokhandeln och kvällsjobb här hemma.

Fredag: Jobb och ännu en middag hos "grannen" (alltså mina svärföräldrar). Jag måste verkligen ha dom bästa tänkbara svärföräldrarna. Dom ser till att det är skottat när jag ska på jobbet på morgonen, hämtar Albin på dagis och har färdig mat när jag kommer hem efter jobbet:-D. Bortskämd blir man!! Kvällen slutade med att vi såg Let´s Dance i sängen. Albin tyckte att -Hasse är verkligen bra!!

Lördag: Pojkarna är ute och skottar gården med traktorn. Snart ska vi åka till stugan och elda och till Happis och handla. Sen kommer Simon & Anna och hälsar på. Ska även hinna med att hälsa på Sam som fyllde år igår:-). Jag som tänkte att det skulle bli en lugn helg...


Albin har nå rackel i BMW:n.. Vad kan det vara??



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards