Alla inlägg den 13 december 2009

Av sarahw - 13 december 2009 22:54

  


Vilken mor & son dag vi har haft idag, det behövde vi!

Den började med att lill-gubben kom och väckte mej vid halv tio, vi åt frukost/lunch och packade picknickorgen med lussefika och åkte till stugan i solskenet.

       


Det märks att det varit varmt väder, för det har börjat växa nya blommor i min blomrabatt.

  

Vi hann tom ta oss en eftermiddagstupplur!

Sen har vi ätit rester från igår, gått en promenad runt byn. Friskt! (-13,5grader). Skönt att få använding av min dunjacka.

Kvällen har avslutats med en beställning av julkort medan vi såg på Sunes Jul. Tidernas bästa julkalender!



  

Av sarahw - 13 december 2009 10:54

I´m waiting for you, thinking of you...

  

Av sarahw - 13 december 2009 02:20

Jo jag vet! Bör gå och sova nu, men jag har svårt att slita mej från denna underbara låt (Higher) med Erik Grönvall! 

http://www.youtube.com/watch?v=miV-ME5F3eI&NR=1


Vilken kille!!! 

Av sarahw - 13 december 2009 01:36

Har just i denna stund årets smakupplevelse, nyrökt renkött från svärfar! Så avslutar jag denna trevliga kväll i det underbara sällskapet me,myself & I;-)

Tog mej väl iväg till festen vid halv nio, spelade ölspelet för första gången och bara det var ju en upplevelse i sej.

         

 Iväg till puben vid halv tolv tiden, lite glest med besökare men vi rockade loss och vid den obligatoriska byapubslåten TNT fick jag kommentaren av en kille att när han hörde denna låt och såg mej blev han nostalgisk! Hmm... Man kan ju inte precis säga att det är en ny låt , så jag är osäker om det var positivt eller negativt menat??!! Skit samma..

     

Kvällens absoluta höjdpukt var ändå då Dennis bjöd upp mej till bugg. (Ca: 15år sen jag buggade sist). Dennis är  inte alls gammal.. vänta... ska  bara kolla...Han är nu 18år, VA redan!? (han har tidigare jobbat åt oss) nåväl, han var iaf superduktig på att dansa! Fick verkligen ett sug på att lära mej styrdans. Någon som vill komma??

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards