Alla inlägg den 5 december 2009

Av sarahw - 5 december 2009 22:16

Albin slocknade i bilen redan kl sju, så min kväll har varit väldigt lugn. Sitter i morgonrocken sedan länge och har pysslat på med lite småsaker. Det är så tyst här att jag man tom blir medveten om tysnaden.. Det känns bara så.. Tomt och ensamt.. Det är nog bara för att det blev en sån kontrast mot den sista tiden då det har varit människor runtomkring mej från tidiga morgon till sena kväll.

Hade en plan på lite pappersjobb, men besinnade mej när jag kom på att det faktiskt är lördag kväll och jag har redan jobbat sex dagar denna vecka.

Nu tänker jag ta och gå och lägga mej i sängen och se tv. För trots stundande kristider har vi lyxat till det och skaffat oss Canal digital igen.

   Go-pojken har somnat framför en intruktionsbok. Han är så otroligt lik sin pappa!

Av sarahw - 5 december 2009 18:26


Albin, chris och snögubben!


Nu ska vi åka hem om jag får med mej min son vill säga?!

Av sarahw - 5 december 2009 10:28

Nu känns det verkligen som att julen är i antågande . En mysig glöggkväll hos Melinda igår kväll och vita stora snöflingor faller äntligen från himlen, julsånger och pyssel i Gallerian och julruschen är igång.

  


Det ska bli skönt att åka hem ikväll och vila. Jag och Albin har knappt varit hemma under den senaste veckan. Hela 5 nätter har vi sovit borta. Vad skulle man göra utan familj och vänner? 

    

Bilder från Idolkvällen hos systeryster i Luleå



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards