Alla inlägg den 30 november 2009

Av sarahw - 30 november 2009 23:35

Hamnade här trots att jag borde gå och lägga mej. Igår natt sov jag inge vidare. Gick och lade mej tidigt, sov oroligt och vaknade kl 5 och kunde inte somna om. Det kan iofs ha och göra med mitt snarkande sovsällskap.

 Nåja, somnade om lagom till att klockan ringde drygt två timmar senare så idag har jag inte riktigt känt mej på topp.

På jobbet fick jag ändå uträttat en del och sen har jag och Albin har fortsatt med julpyntandet och det doftar nu underbart här hemma efter att vi kokat "tomtegröt" med kanel i och hängt upp pepparkakshjärtan. Julklappsfix, långdusch och sagoläsning hann vi oxå med innan Albin somnade med hela sängen full av hundar och mobiltelefoner.

Jag själv har tillbringat kvällen i kontoret för att förbereda mej inför morgondagens möte. Helst av allt hade jag velat sitta och mysa för mej själv i vardagsrummet med en god kopp julte. Å det ska jag göra så fort jag kan, men nu måste jag bara i säng!


Sov så gott , för det ska jag göra med min lill-gubbe  som förhoppningvis kommer över till mej på morgonskvisten.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards