Alla inlägg den 5 november 2009

Av sarahw - 5 november 2009 15:56

Jag är ute efter en ny vinterjacka. Eftersom jag är väldigt kräsen, så krävs det en hel del letande för att jag ska hitta den perfekta jackan. För det är ju inte varje dag man gör såna inköp.  Den ska vara VARM och passa till både kjol och täckbyxor... Färgen har jag funderat mycke över. Jag är ju väldigt svart och röd, men jag har ju redan en ny sommarjacka som är röd och en vår/höstjacka som är svart. Man skulle inte vara så förbaskat enkelspåring och välja en annan färg?!... Kanske en blå??... Näe, då matchar jag ju inte med dom andra kläderna jag har.. En brun?... Nepp, för trist...

Ulle har en superfin 8848 dun-goretex jacka i den rätta rödfärgen (blodröd, ej hallonröd) och den är jag lite kär i, men ett sånt köp blir det inte eftersom hon och många andra redan har den. Lite egen vill man ju vara!

Jag har i alla fall först och främst letat i Kalix. Det var egentligen det jag ville dela med mej av:  Att tänka på var man handlar.  Det är himla enkelt att skriva lappar med vad man behöver och sen tänka att man köper allt på den där resan man lika ska göra till ex. Luleå (eller handla via nätet). Jag försöker att först kolla om det finns i kommunen innan jag söker vidare. För jag vill ha några affärer kvar!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards