Alla inlägg den 9 november 2009

Av sarahw - 9 november 2009 10:27

Att det känns lyxigt att få vara ledig på helgerna! Har just haft ledigt 3:e helgen på raken och fram till jul jobbar jag troligtvis bara en helg pga diverse byten.

Min  lediga helg började i fredags med en heldag i "stan". Tänk att man kan spendera 6 timmar på affärer i lilla Kalix. Sen kom världens brunaste kompis Ulle och åt den godaste salladen med oss.

Efter våran numera obligatoriska lördagssovmorgon kom min sambo på att vi skulle åka till Luleå en sväng! Vet inte om det beror på att jag hade helt andra och kanske inte lika roliga planer för honom;-). Har fick iaf som han ville och vi hann med flera roliga ärenden på bara två timmar. Kvällen avslutades med att Albin bjöd på en tidig farsdagsmiddag på Waldorf.

Igår fick vi gjort flera viktiga saker:  Vi sålde bilen, monterade in larmet i stugan, åt farsdagsmiddag i Ryssbält och hade ett sent kvällsmöte.

Denna vecka har Chefen åkt på utlandet (Igen!) Så jag jobbar korta dagar hela veckan. Perfekt schema, eftersom jag då hinner umgås hela kvällarna med våran goa lill-kille!

  




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards