Alla inlägg under september 2009

Av sarahw - 13 september 2009 21:28

Sitter och laddar upp lite nya bilder 

(Har redan hunnit med att ta 1300 bilder sen morsdag)

Jag delar med mej med ett par från toarenoveringen.

  

Den ihärdige målaren är inte bangen för att börja med ett målarprojekt efter nio på kvällenSkrattande

  

Nu är den helt i min smak, stugmodern.



Av sarahw - 11 september 2009 21:20

GråterDenna dag har inte varit nå vidareSkrikandes

Nåja, det kommer säkert att ordna sej med tiden...Hoppas jag!?

Jag, mormor & farmor har iaf bakat klådda och dom blev fantastiskt goda, man får vara glad för det lilla..

Av sarahw - 10 september 2009 21:35

Sista dagen på min jobbarvecka är nu avverkad. Känner mej ganska trött..

Fast det blev ett bra avslut, för en mycket nöjd kund gick och köpte en glass till mej. Gissa om jag blev förvånad?! Men glad såklartSkrattande.

Chefen min ska på utlandet till veckan så det blir inte så lång vila för mej. Ska jobba hemma några timmar i helgen, sen ska jag jobba extra på bokhandeln hela nästa vecka.

kvällsvy  

Albin-gubben ligger och snarkar brevid mej i soffan, idag orkade han inte vara vaken till Idol började.

Nu ska jag oxå gå och sova.


Natti natti!


Av sarahw - 9 september 2009 10:18

- Att få vara tillsammans med dej, måste vara som att vinna högsta vinsten!

Joo, det var faktiskt en som sa det till mej igår. 

Min sambo var först lite tveksam till om det verkligen stämmer efter att ha fått städa upp efter mitt storkok igår kvällFlört.

Men sen ändrade han sej och höll fullkomligt med!

sarah+ albin  

Jag däremot, tycker att vi vunnit högsta vinsten som fått världens bästaste Albin!

Av sarahw - 4 september 2009 11:01

Gårdagskvällen var inte kul alls:-(

Det började med att jag fick en hemsk huvudvärk strax innan jag skulle hämta Albin, dessutom var jag hungrig som en varg efter min torftiga lunch. Vi åt middag och jag gick och vilade medan Albin snällt satt och såg film. Jag piggnade till efter ca 1h. Var uppe en stund så drabbades jag av akut magknip! Gick dubbelvikt och Albin var värre orolig. I flera timmar hade jag ont och var frossig. Albin fick sköta sej själv och han somnade ganska tidigt tätt intill mej i soffan.

Vilken tur att jag har en sån fin och duktig pojke!


Vid halv elva släppte det och det var riktigt skönt att få en god natts sömn.

Jag är väldigt känslig när jag inte sover och äter ordentligt, så det kanske bara var nåt sånt som spökade.

Av sarahw - 3 september 2009 12:30

Lider av datorbrist för tillfället.. Så det går ett tag mellan inläggen.

Såå nu sitter ni spända av förväntan över att få läsa allt intressant som hänt i mitt liv;-). Så jag kör en kort uppdatering:

  • Jag är nästan färdig med stugtoa renoveringen (ska sy en gardin ikväll). Blev superfint! 
  • Har blivit förkyld så jag lider även av träningsbrist.
  • Sörjer fortfarande att sista Prison Break är förbi.
  •  Idag jobbar jag hemma och i morgon påbörjar jag min 7dgrs jobbarvecka.

 Spännande va?!

Nu är min hårdbrödluch slut  och jag måste jobba vidare så jag kan hämta go-pojken min på dagis.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards