Alla inlägg den 25 september 2009

Av sarahw - 25 september 2009 10:58

Nu har det alltså gått ett helt år sen invigning 2 av Gallerian. Sammanfattningsvis har det varit ett oväntat bra år!

1,5 miljoner besökare och det får vi väl vara nöjda med (Hörde att Ikea räknade med 1 milj första året, fast det kom 3).


Ett nytt träningsår är det oxå! Det sägs att man ska ha mål med det man gör, för att det ska ge någon effekt!?  Jag brukar inte ha så många mål, så det får väl bara bli att försöka öka på träningstillfällerna. Under föregående år hittade jag iaf min nya favorit Spinning/pump (som ger det där lilla extra). Provade även på Afro i samband med uppvisningen i somras. Är tillika lite rädd att prova något nytt. För det mesta jag provar i träningsväg blir jag biten av och som det är nu har jag inte möjlighet att träna så ofta som jag vill.

Nu är det iaf träningsvila som gäller resten av veckan.


Ikväll blir det fredagsmys med min familj och bästa vän Ulle. 

Albin och pappsen får baka chokladbollar medan jag och Ulle ägnar oss åt Idoltittande.

chokladisar  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards