Alla inlägg den 28 september 2009

Av sarahw - 28 september 2009 19:53

Det började redan på fredag vid lunch: Kinamat och vitlöksbröd, var äckligt mätt hela dagen och åt en sen middag beståendes av smörgåstårta. Sen vankades det såklart popcorn eftersom Ulle kom på besök! Ett par nygjorda chokladbollar slank oxå ned...

Lördagen började med hårt jobb. Hämtade färg på Wiklunds medan snickaren gjorde ställningen i trappan. Tvättade,slipade och grundade väggen. Blev plötsligt hungrig och tittade förbi på kiosken där Andreas och Albin intog lunch. Men det var just då så många kunder, och jag hade inte tid att vänta till det skulle bli min tur. Åt några strips & dip från Andreas. Åkte hem och åt en luchgröt och fortsatte mitt målarjobb. Sen bar det av till Jesper, Frida, Agnes & Viggo. Ulle hängde på och vi tog oss en middagsburgare i farten. Frida bjöd på vin, paj och popcorn och vi hade dessutom med oss lösgodis som vi frossade på.

Sen har vi den värsta dagen av alla! Söndagen: En snabb tripp till Ikea, lunchburgare och sen bar det av till Luleå. En 200g pepparstek med bakad potatis på Allstar med goda vänner. Å jag min lilla gris åt upp alltihop!! Urk! Sen hade min oerhört omtänksamma syster köpt 1,1 Kilo lösgodis till bion:-D och min sambo hävdade bestämt att man kan ju inte se film utan popcorn.

Usch vad illa jag mådde igår kväll! Å det höll i sej till idag.

Orkade knappt något på dagens träningspass.

Så nu är det bara och jobba på att må bra igen! Å hoppas att det är läänge till nästa frosseri.


Men det har varit en toppenhelg trots min överkonsumtion. Trevligt att umgås med våra vänner , biofilmen var bra och trots att vi fått gjort en hel del utöver ätandet och mysandet har det inte känts stressigt.

    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards