Alla inlägg den 26 februari 2011

Av sarahw - 26 februari 2011 15:29

Jag fick tom dra för gardinerna när jag skulle se film  .

Visst känns det lite surt att jag inte orkat ta mej utomhus idag, men fantastiskt skönt att jag mår bra igen. Frukost & Lunch är kvar i magen och jag känner att kraften är på väg tillbaka.


Är glad för min sambos skull att det blev så fint väder på deras 30-mila skotertur.


Jag och lillen har fördrivit tid framför datorn med att se på Ronny & Ragge.

Just som vi spelade (och jag sjung) denna högkvalitativa musikvideo

 på högsta volym,så dök det upp en karl från ingenstans

 och ville se på våran panna.

Eftersom jag och Albin var ensamma på torpet var det bara och dra på sej skorna och bege mej ut i pannrummet för min livs första pannvisning endast iförd pyjamas och morgonfrilla.

Jag förtjänar då en fet provision om jag lyckas sälja en panna till honom .


Av sarahw - 26 februari 2011 07:40

Magsjukan är här!

  

Hela gårdagen tillbringade jag i sängen.

Mår som tur är bättre idag! Hittills iaf..

Har ännu inte ätit något av värde.


Attans!

Vi som hade så mysiga planer för kvällen.

Nåväl, vi får göra det bästa av situationen och hoppas

 att resten av familjen klarar sej från sjukan.

  

Albin med sin nya favvo drink:

Strawberry Smoothie!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards