Alla inlägg den 12 februari 2011

Av sarahw - 12 februari 2011 22:45

Vårat internet här hemma försvann precis då jag behövde det som mest, men nu verkar det ha återvänt efter några dagars frånvaro.


  

Förra veckan sov kusin Folke med familj över hos oss.

Såå mysigt!


Sista veckan har mest bestått av jobb och sömn.

Andreas befinner sej söderut och jag har passat på att gå och sova samtidigt som Albin på kvällarna.

Såå skönt!!


Förutom det så har jag tränat första gången på två MÅNADER!!

Såå härligt!!

Det gick bra och en skön träningsvärk fick jag mej.


Sen har vi både haft besök och varit på språng.

Såå kul!


Igår shoppade vi lös i Torneå.

7 timmar slutade våran "snabbvisit" på och jag kom hem med hela 7 nya plagg som jag är supernöjd med. Evigheter sen jag hittade mej något nytt och fint.

Såå välbehövligt!

Har nästan varit gråtfärdig när jag letat bland mina gamla trånga kläder efter att hitta något att ha på mej.


Idag har vi storstädat.

Det gick bara fint för mej, men Albin blev less

och ville att vi skulle åka någonstans.

Då dök det upp en middagsinbjudan som vi mer är gärna tog.

Såå trevligt!


I morgon blir det Alla hjärtans brunch med Familjen och ett kalas för Albin,

sen måste jag ta tag i lite jobb igen.

Av sarahw - 12 februari 2011 14:22

                     


      Vecka 0 &  Vecka 17

   

 

 Har fortfarande svårt att förstå att vi verkligen ska ha ett barn till.

Jag har läst att det är 40% som inte blir gravid inom 1,5 år

efter en sån operation som jag gjorde.

Vi förberedde oss på det värsta och gladde oss över våran Albin.

Så jag fick faktiskt en smärre chock när jag upptäckte att jag var gravid bara några veckor efter hemkomsten från sjukhuset.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards