Alla inlägg under mars 2011

Av sarahw - 7 mars 2011 12:55

Igår var vi på skotertur hela familjen.

Satt som en prinsessa då min omtänksamme sambo kostat på oss en dubbeldyna så vi kan åka allihopa på skotern.

Sen var vi på badhuset med Carro och kusinerna Tindra & Lova.


        

Idag har vi bakat bullar, kokat sylt & städat några köksskåp.

Ni är mycket välkomna att fika hos oss,

så jag slipper kasta en massa fikabröd för att det hinner bli gammalt.


Nu ut och leka i snön!

Av sarahw - 6 mars 2011 10:15

Skidtur.

Bio: Trassel.

Skotertävling i Ökx.

Badhusbesök.

Bio: Hotell Gyllene knorren.

Babysång med Folke-gubben.

Leklandsbesök i Happis.

Brödbak.

Massor med lek utomhus

 

          

                

 

           



                                                  

            

Av sarahw - 3 mars 2011 22:30

Jag är såå nöjd över min skafferi-rensning  .

Jag städade tom ur ett skåp till av bara farten.

Har gruvat mej länge att städa ur köket. Det känns som ett stort projekt som jag aldrig tar mej tid att göra. Men nu har jag bestämt att göra ett par skåp om dagen. Det tar högst någon timme per gång och på någon vecka

har vi ett skinade rent kök!


Förstår att intresseklubben antecknar flitigt nu  .

Vilken himla tur att min blogg är till för mej och det hjälper tydligen att skriva vad jag ska göra. Då blir det svårare att skjuta på det.




Av sarahw - 3 mars 2011 22:15

Då är man ledig till nästa lördag!

Nästan iaf  .

Ska mestadels försöka jobba här hemma morgon & kväll så jag hinner göra en massa roligheter med lill-pojken.

Våra planer ser ut som följer:

Skidtur.

Bio: Trassel.

Skotertävling i Ökx.

Badhusbesök.

Bio: Hotell Gyllene knorren.

Babysång med Folke-gubben.

Leklandsbesök i Happis.

Brödbak.

Massor med lek utomhus.

      

Dessvärre kan vi inte vara i stugan,

men jag hoppas ändå det blir lika fint väder som förra året.



Av sarahw - 2 mars 2011 15:10

I måndags började jag må bra igen!

Nu är det nya tag som gäller.


Min "att göra lista" är lång och det börjar vara dax att påbörja arbetet.

 Tiden går fort och jag är strax halvvägs in i graviditeten.


Förutom alla filmer jag sett när jag varit sjuk har jag tagit tag i sorteringen av mina foton. Det sista av 2009 ska strax skickas in på framkallning. 2010 är halvsorterade och Aruba-bilderna är färdigsorterade..


Ikväll ska jag rensa ur skafferiet.

Bara så ni vet  .

  

Lever ännu på våran Aruba-resa...

Den gjorde verkligen underverk med mej.

Innan vi åkte hade jag massor med krämpor och efter hemkomsten har jag (förutom magsjukan då) mått prima!


Av sarahw - 1 mars 2011 19:01

I morse när vi såg på Barnkanalen presenterade dom dagens namnsdagsbarn:

Max & Maximilian.

Fel, fel, fel!

Typiskt. Hade ju varit roligt om Albin fick höra dom säga

 att det var hans dag idag.

  

Men han ser ganska så nöjd ut ändå.

Här poserar han i dagens presenter beståendes av en ny tröja

 ( hans mamma älskar P.O.P  ) och en skoterhuva.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards