Alla inlägg den 8 mars 2011

Av sarahw - 8 mars 2011 21:41

  

Jag har "turen" att inte tycka om semlor, så jag och lill-gubben har gjort fruktsallad istället. Det är en av sakerna som jag fått dille på under denna graviditet. Andra saker som jag gärna äter är salta dragster och mackor av alla de former.

Det jag absolut inte kan tänka mej att äta är grekisk pytt i panna & julmat.

Antar att det är för att jag åt det då jag mådde som mest illa där i början.

När jag väntade Albin hade jag sug efter bananer, kexchoklad & räkmackor.

Tycker att det är fantastiskt kul att jämföra mina graviditeter och jag är glad att jag var duktig på att fota och anteckna en massa saker.

För minnet är inte det bästa.


Idag har jag jobbat hårt och Albin den stackaren var enda barnet på "Vattis".

Som tur är får han var hemma heela lovet nästa år!

I morgon blir det mera jobb för att sen kunna ta sportlov någon dag till innan helgens jobb.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards