Alla inlägg den 4 juli 2010

Av sarahw - 4 juli 2010 23:16

Trots en sen start på dagen har jag hunnit massor.


Har öppnat den 8:e (!) Burmateak burken och laserat div saker.


Målat vita brädor.


Varit i stugan och vattnat mina blommor och mätt fönster.


Sytt gardiner till stugan och det var inte det lättaste med sneda fönster och mönsterpassning. Hoppas dom passar!


Tränat. Hur kul som helst med ny musik!


Dessutom dök det upp en oväntad positiv grej.

Tänk att jag har så bra inflytande?!


                          

       Blombänken växer           Den färdigmålade stugan      Jordgubbar & Ärtskidor


                   

               Albin spanar efter båtar               Även muren har blivit vit (igen).


Av sarahw - 4 juli 2010 11:07

Har nyss läst en bra bok:

  

Andreas Carlsson har skrivit en massa låtar, jag sökte

 på Youtube för att lyssna på några.

Hamnade till slut här: (Always med Bon Jovi)

Shit, vad jag gillar denna låt! 

Tänkte att jag måste köpa en skiva där den är med!!

Kollade runt och hittade samlingsalbumet:

  

Kände igen omslaget, men jag har ju sett en del cd-omslag i mitt liv så det var inte så konstigt. Jag gick för säkerhets skull och kollade i förrådet och där bland en massa Mr-music och Love songs fann jag den  .



Av sarahw - 4 juli 2010 10:10

Albin säger sej ha skaffat en tjej. Hon heter Matilda och går på samma dagis.

Han tycker mycket om henne och han säger att dom brukar pussas och goas under filten i lastbilen (Tur det är sommarlov nu  )


Här en morgon frågade jag om han skulle träffa sin tjej på dagis?

Han svarade:

Nä, hon är ledig för det har jag läst på bloggen!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards