Alla inlägg den 1 juli 2010

Av sarahw - 1 juli 2010 13:24

 

Livet mäts inte i antalet andetag vi tar,

 utan i de ögonblick som får oss att tappa andan.

Av sarahw - 1 juli 2010 12:05

... på resten av mitt liv...

Iofs är ju varje dag det .  

Det gäller att ta vara på tiden!


Idag är det även 1:a Juli och bara 2 dagar kvar till semestern!  

Min månadsplanering ser ut som följer:

 

Juli

  • Årets höjdpunkt!! 6 veckors semester och jag hoppas vädret blir lika fint som i fjol.
  • Husvagnssemester söderut, ev till Norge (Andreas vill gärna visa stället där han var och jobbade för att det var så fint). Jag vill gärna åka till Legoland!

 Fick dock avslag på mitt husvagnssemester-förslag av min sambo. Han säger sej inte vara intresserad av att dra någon husvagn och duscha på campingar.

Kanske ska tillägga att Andreas är typen som MÅSTE duscha ½ timme varje dag för att överleva.

Om jag någon gång säger att jag inte ids duscha, ser han snett på mej och säger: Fräscht!

 

Nå, hotell är ju inte dumt, bara jag får möjlighet att laga egen mat någon gång. För att leva på bra utemat är inte det lättaste.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards