Alla inlägg den 19 juni 2010

...

Av sarahw - 19 juni 2010 11:02

Igår kväll skulle jag och min sambo ta det lugnt och tillbringa kvällen ensamma framför tv:n, för första gången på flera veckor.

 Duschade, gjorde popcorn och bänkade oss...

Började se Sherlock Holmes och i vanlig ordning sov jag inom en halvtimme.

Guud vilken tröttmössa jag är!


Idag är den den "riktiga" Kalixdagen och jag är inte alls sugen på fest,

 så klänningen jag köpt kvällen till ära kommer att förbli oanvänd.

Istället ska lilla familjen åka till stugan, grilla, gräva ner pallkragar, plantera

 och sy en gardin.


Igår var jag och shoppade på stan. Hittade ett tyg med fyrar på som ska hängas upp i stugan. Fyndade även ett par superfina vita skor. Har letat jättelänge efter såna! Dom skulle onekligen passa bra till den oanvända klänningen... Men men.. Köpte mej även en söt sommarklänning .

Jag är mycket nöjd med mina prisvärda köp  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards