Alla inlägg den 9 april 2010

Av sarahw - 9 april 2010 22:49

Albin var övertrött ikväll och ville absolut inte gå och sova, jag fick tom borsta tänderna på honom gråtandes.

När jag hämtat lill-Ecco ligger Albin och stirrar frånvarande in i väggen och säger:

-Gumman, jag har tänkt på en sak... Jag tror att jag måste flytta till en annan familj.

Jag blev alldeles förskräckt och frågade Varför?

- För ni är så stränga!

Jag svarade -Men lilla gubben min, inte skulle du väl vilja vara utan din mamma & pappa?

Då inser han innebörden med det han just sagt och börjar storgråta och säger att -Det skulle han ju aldrig vilja!

Han kramade om mej länge och väl och sa sen Godnatt! Så var allt som vanligt igen...

Stackarn var helt slut och hade nog somnat innan jag lämnat rummet.


Det var faktiskt en väldigt läskig upplevelse, för han sa det på ett sånt allvarligt och vuxet sätt.

Känner att jag måste gå och kramas med honom på en gång!  

  

Våran djupa och känslige son.

(Bilden är från kvällen vi såg filmen Upp)

?!

Av sarahw - 9 april 2010 14:33

 

Minä rakastan sinua!

 

Så säger vi här i huset när vi blir riktigt sträng  , eftersom det mesta på finska låter ganska "hårt".

Någon har dock avslöjat för Albin att det betyder något snällt....


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards