Alla inlägg under augusti 2010

Av sarahw - 26 augusti 2010 13:33

Idag händer det inte så mycke.. Får knappt något gjort alls..

Men jag har iaf varit och klippt mej och jag är NÖJD!

  

Det är stort!

Jag är en sån som hellre går till tandläkaren än till frissan.

Har inte klippt mej sedan i våras och då blev det tok för kort.

Men nu är längden alldeles lagom och luggen har äntligen växt ut.


Ikväll blir det tjejmiddag+tjejfilm!

Av sarahw - 25 augusti 2010 23:28

....Dax att gå och sova.... Ska bara lyssna på den 1 gång till......

Av sarahw - 25 augusti 2010 22:43

Av sarahw - 22 augusti 2010 22:38

  

Då jag inte tillhör Pattinsons stora fanclub,

 hade jag inga förväntningar alls på denna film..

Men jag tycker den var riktigt bra!

Mitt sinnestillstånd, mörkret och dom tända ljusen gjorde

nog oxå sitt för stämningen.


Nu ska jag gå och försöka göra något åt min huvudvärk..

  



Av sarahw - 22 augusti 2010 17:00

Har gått och blivit förkyld  .

Frös som en hund i fredags och efter att ha ätit världens godaste salladsmiddag

åkte jag och Albin hem och kröp ner i sängen.


Igår kände jag mej lite hängig från morgonen,

men piggnade till när jag och lillen var ute i det härliga vädret.

Hyfsat varmt, mulet och vindstilla!

Målade mer är väntat (sånt gillas),

medan Albin underhöll mej med en massa fantasi-prat.

 Vi hade en supermysig dag för oss själva ute på torpet (tom Ecco var på vift).

Skrubbade sen upp oss och åkte till Puling, där vi bjöds på supergoda biffar.

Avslutade kvällen med en film (fast ingen fattade vad den handlade om??).


Idag skulle vi fynda "bra och ha skrot-saker" på GK´s men inte en enda grej föll mej i smaken fast jag försökte med våld  .


Strax är det dax att krypa ner i soffan och se hela två filmer!!

  

Av sarahw - 22 augusti 2010 09:39

Ser en kul barnfilm: planet 51:)

 
Av sarahw - 20 augusti 2010 17:42

Guud så skönt med ledighet igen!

Även om min första vecka på bokhandeln har gått fin fint.


Salladsmiddag hos Ulle-vännen ikväll  .

Sen kunde jag ju inte hålla mej från att planera in några

avktiviteter på min ledighet.


Uppvaktning av Elias hos Systeryster i morgon kväll.

Träning och kanske ett försenat kalas hos William på söndag?

På måndag ska vi till luleå med bilen på service och även

 hälsa på den nyblivna 25-åringen Emilia.

Sen tänkte vi hinna förbi med ett paket till Albins kusin Tindra.

 

Är vädrets makter med oss någon dag, så hoppas jag att jag hinner

 avsluta målningen för detta år.


All övrig tid ska jag och lillen bara ha det lugnt & skönt

medan Andreas är söderut och jobbar hårt.

Av sarahw - 19 augusti 2010 18:43

Hungrig? Kom och ät med oss! Har just svängt ihop en pizza till 6 pers, men vi är bara 2 vid bordet just nu...

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards