Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av sarahw - 29 augusti 2010 21:36

Idag har det varit en helt otroligt fin höstdag!

Jag har passat på att putsa alla fönter i stugan.

Så nu är det fixat både där och hemma. Skönt!

  

Synd att dom fina blommorna snart fryser bort..



Efter försterputsandet slappade vi ett tag på soffan

 och efter det orkade jag mej knappt upp.

Det är helt otroligt vad seg man blir när man inte tränat på en vecka drygt..

Är fortfarande inte fri från min förkylning, så jag får stå ut några dagar till.

Vi tog oss iaf hem och efter middagen gick vi en promenad runt byn.

Man får vara glad för det lilla  .  

Höst


Av sarahw - 29 augusti 2010 21:24

 

Brudarna minglar på altan 

                   


Som ni ser så var stämningen på topp!


         

                                               Vaniljparfait                   Gissa om Albin trivs?!


Som om det inte var nog roligt att ha stora-Familjen på besök, så fick jag dessutom en massa försenade födelsedagspresenter i form av nybakt klådda, lingon, presentkort på Hudverket och sist men inte minst den omtalade fyren.

Tusen, tusen tack!

Av sarahw - 29 augusti 2010 17:50

Mms:et där vi ligger i sängen är skickat sent på fredag kväll

och dukningen är skickad igår eftermiddag.

Hade en supertrevlig kräftskiva igår kväll!

 Återkommer med bilder senare,

för nu har jag lovat Albin att surfa runt på Youtube.

Av sarahw - 29 augusti 2010 07:46

Dukat för fest!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards